וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיברתולמאו: "חשוב מאוד שהצוות המקצועי נשאר"

21.8.2018 / 19:59

קפטן מכבי תל אביב נחת בישראל אחרי הפגרה, ולפני שילבש את מדי נבחרת ישראל, כמו גם אלכס טיוס: "נקווה שנעשה את הצעד הנוסף ביורוליג. מצפה לפגוש את טייריק בלאק". ריי: "לא שוחחתי על מקומי עדיין"

צילום ועריכה: קובי אליהו

אחרי שסקוטי ווילבקין נחת הבוקר (שלישי), וג'וני אובריאנט הגיע לישראל כבר אתמול, המשיכו שחקני מכבי תל אביב להכנס בשערי נמל התעופה בן גוריון ואחר הצהריים הגיעו גם המתאזרחים ג'ון דיברתולומאו ואלכס טיוס והגארד האמריקאי קנדריק ריי.

"טוב לחזור אני מתרגש לקראת העונה החדשה עם כמה חברים ישנים לקבוצה וכמה חדשים", סיפר דיברתולמאו, קפטן הקבוצה שבשבוע הבא ילבש לראשונה את מדי נבחרת ישראל, "התאוששתי והתכוננתי בפגרה לכל תפקיד שיהיה לי העונה בקבוצה. זה כבוד עבורי לכהן כקפטן עונה שנייה ברציפות. חשוב מאוד שהצוות המקצועי נשאר ושהשלד נשאר. ככה הכימיה נוצרת טוב יותר. הקבוצה? אני מתרגש לפגוש את החברים החדשים לקבוצה, אני לא מכיר אותם אישית אבל מצפה לשחק איתם".

טיוס הוסיף: "בעונה שעברה היינו קבוצה חדשה לגמרי, העונה השלד נשאר ואני מקווה שאיתם נעשה את הצעד הנוסף ביורוליג. אנחנו מוכנים לאתגר. אני מצפה לפגוש את טייריק בלאק , עדיין לא דיברתי איתו. ממה שצפיתי בקליפים שלו, הוא נראה שחקן מצויין . הוא יעזור לנו כמו כל השחקנים החדשים ואנחנו נרגשים לנצח יחד איתם ועם שאר השחקנים".

שעה לאחר מכן נחת קנדריק ריי והוסיף: "הגעתי לשחק חזק ולתת את כל כולי לקבוצה. זה צעד טוב עבורי וברכה עבורי לשחק פה ואני רוצה להוכיח שאני יכול לשחק ברמות האלו. אעבוד קשה, לא שוחחתי על התפקיד שלי בעונה הבאה".

הרכש המפתיע של הקיץ: ברנדון ג'נינגס חתם בזניט
יותם הלפרין פרש מכדורסל - כמה אתם מכירים באמת את הקריירה שלו?

סייע בהכנת הידיעה: אוהד שוירמן

ג'ון דיברתולומאו שחקן מכבי תל אביב. אתר מכבי תל אביב, אתר רשמי
חזר. דיברתולומאו/אתר רשמי, אתר מכבי תל אביב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully