וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ולאדן איביץ': "מרוצה מהמחצית השנייה". קובי רפואה: "אסור להישבר ככה"

מאמן מכבי תל אביב החמיא ליונתן כהן שכבש צמד: "הוא עבד קשה, האמין בעצמו ולקח את ההזדמנות". כהן: "אין יותר מתוק מזה". רפואה כעס: "היינו רכים מדי". דמארי: "חבל שהתפרקנו"

צילום ועריכה: קובי אליהו

מכבי תל אביב ניצחה הערב (ראשון) 1:4 את הפועל תל אביב בחצי גמר גביע הטוטו, בדרבי הראשון מאז ינואר 2017. האדומים הוליכו בזכות שער של אחמד עאבד (25), אבל יונתן כהן (36 ו-66 בפנדל) ושחר פיבן (59) השלימו מהפך צהוב, לפני שצ'יקו אופואדו חתם עם שער הבכורה שלו בדקה ה-82. מכבי תל אביב עלתה לגמר ותוכל להשלים זכייה שנייה ברציפות ושישית בסך הכול בגביע הטוטו.

הפועל תל אביב תחל את עונת החזרה שלה לליגת העל בשבת מול העולה הנוספת הפועל חדרה, ומקווה שעאבד יוכל לשחק, לאחר שנפגע במהלך המשחק והוחלף אחרי שעה. מכבי תל אביב תארח ביום ראשון הבא את מכבי חיפה, אך עוד לפני כן, ביום חמישי הקרוב, מצפה לה משחק חוץ בנורבגיה מול סרפסבורג בפלייאוף הליגה האירופית. היריבה הנורבגית הפסידה הערב 2:0 למוליכת הליגה בראן, וירדה למקום החמישי בנורבגיה עם 32 נקודות אחרי 19 מחזורים.

עוד בנושא:
ערוץ הטלגרם של וואלה! ספורט
עמוד האינסטגרם של וואלה! ספורט
ופתאום מכבי חיפה שוב במקום הראשון: המספרים ההיסטוריים של ליגת העל
דירוג שחקני ליגת העל של וואלה! ספורט: מקומות 311-201

יונתן כהן שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
כיכב עם צמד וזכה לשבחים מהמאמן. יונתן כהן/ברני ארדוב

ולאדן איביץ', מאמן מכבי תל אביב, אמר בסיום: "אני מרוצה, במיוחד מהמחצית השנייה כי נראינו טוב יותר וסיימנו בדרך שרצינו. היה משחק קשה, ליריבה היו כמה מצבים, אבל אנחנו ראויים לתוצאה הזו. הייתה אווירה פנטסטית, האצטדיון היה מלא ונחמד לראות כך את האוהדים משני הצדדים. יונתן כהן עבד מאוד קשה, היה מקצוען והרוויח את דקות המשחק. הוא קיבל את ההזדמנות שלו ולקח אותה בצורה טובה. הוא הראשון שלקח את הכדור בפנדל, הוא האמין בעצמו ולכן התעקשתי שהוא יבעט. עכשיו אנחנו חייבים להגיע מוכנים למשחק בנורבגיה".

כובש הצמד יונתן כהן: "כיף גדול, אני שמח לכבוד ושעלינו שלב, עכשיו אנחנו עם הפנים ליום חמישי, זה משחק יותר חשוב. האווירה היום הייתה מטורפת, תודה לכל הקהל שהגיע ותמך בנו. זה דרבי ראשון שלי בבוגרים ואין יותר מתוק מאשר לנצח בדרבי. התחרות במכבי היא על הסגל, יום יום אנחנו עובדים. התחרות פה היא על הסגל ולא על ההרכב. אני מנסה להוכיח בכל אימון ואני שמח שלקחתי את ההזדמנות בשתי ידיים. אף פעם לא הורדתי את הראש ואני לא מסתכל אחורה, רק קדימה".

עוד באותו נושא

מכבי תל אביב עלתה לגמר גביע הטוטו עם 1:4 משכנע בדרבי מול הפועל תל אביב

לכתבה המלאה
קובי רפואה מאמן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
לא יכול להיות מרוצה. קובי רפואה/ברני ארדוב

קובי רפואה, מאמנה של הפועל תל אביב: "היינו במשחק במחצית הראשונה, אבל במחצית השנייה ואחרי השער השני נשברנו מנטאלית וזה הכי גרוע. המנטאלי שיחק תפקיד רציני. לא יכול להיות שאנחנו נשברים כך. נצטרך לשפר את הדברים האלה. במחצית השנייה מכבי השתלטה על המשחק. נצטרך לתקן את הדברים שראינו היום. מכבי עם הרכב משני? אולי בשבילכם זה הרכב משני. בלי שום קשר, הפסדנו כי היינו צריכים להפסיד. מכבי תל אביב קבוצה טובה גם עם ההרכב השלישי שלה. לא מעניין אותי מי מקבל מצבים במכבי ומי לא. לא היינו צריכים להישבר ככה. היריב פחות מעניין. יש לי שבוע קשה להרים את השחקנים. ברור שכואב להפסיד, אבל זה גביע הטוטו. אנחנו צריכים להרים את השחקנים. הקטע המנטאלי מבחינתי הוא הכי חשוב ובזה נתמקד. אני לא חושב שמכבי הגיעה ל-10-15 מצבים, לא עשינו את הדברים בצורה נכונה, היינו רכים מדי. הדברים הקטנים הם הכי גדולים, כך אני מחנך את השחקנים שלי. נשתפר במשחק הבא. המשחק מול הפועל חדרה זה הדבר הכי חשוב כרגע".

החלוץ המאוכזב עומר דמארי הוסיף: "זה כואב וזה לא מה שציפינו, רצינו מאוד לשמח את האוהדים. דרבי זה חשוב מאוד לכולנו. אבל צריך לשים הכול בצד כי יש לנו בהמשך השבוע ליגה וזה הכי חשוב. השער השני הגיע משום מקום ומשם התפרקנו. חבל שזה קרה ובמיוחד בדרבי. צריך להרים את הראש ולהמשיך קדימה. יכול להיות שהייתה לנו איזו בעיה מנטאלית כי ספגנו ארבעה שערים".

לקראת המשחק מול חדרה אמר דמארי: "ברור שזה קשה לפני פתיחת העונה להפסיד כך. יש פה קבוצה טובה, אני בטוח שנהיה פקטור משמעותי העונה. אני חושב שבמחצית הראשונה נראינו בסדר. לא נפלנו ממכבי ולא היו להם הרבה מצבים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully