וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל רעננה - עירוני קרית שמונה: עדן שמיר ייקח את המושכות?

17.8.2018 / 19:35

בקבוצה הצפונית מקווים כי לאחר עזיבתו של אפונסו טיירה לבית"ר ירושלים, שמיר יהפוך לכוח מרכזי בקישור. הוא צפוי גם לשמש כקפטן במשחק על המיקום בגביע הטוטו (שבת, 18:45). גם נייג'ל האסלביינק צפוי לפתוח

עריכת וידאו: יוסי ציפקיס

הפועל רעננה

אחרי ניצחון הבכורה בגביע הטוטו על מכבי פתח תקוה, הפועל רעננה מקווה להגיע למחזור הפתיחה של הליגה עם ניצחון נוסף. עדי נמני ויואב תומר, שנפצעו בהתנגשות ראשים לא נעימה במשחק הקודם, אמורים לחזור לשחק. דין מימוני ימשיך במרכז ההגנה לצד בן והבה בהיעדרו של עידו לוי הפצוע, כשהקשר נמניה ניקוליץ' יחזור מהרחקה. אריאל אנגוואוקם צפוי לקבל שוב דקות כמחליף.

הרכב משוער: אסף צור, עדי נמני, בן והבה, דין מימוני, עמנואל אמבולה, בן בנימין, שניר שוקר, נמניה ניקוליץ', מירקו אורמוש, מרטין אלאניס, יואב תומר.

עדן שמיר שחקן עירוני קרית שמונה. לילך וייס, מערכת וואלה!
מצפים ממנו לקחת מנהיגות. עדן שמיר/מערכת וואלה!, לילך וייס

עירוני קרית שמונה

אחרי ששחררו היום (שישי) את אפונסו טיירה לבית"ר ירושלים, בעירוני קרית שמונה ינסו לרשום עוד ניצחון בגביע הטוטו, הפעם במשחק חוץ מול הפועל רעננה. עדן שמיר צפוי כעת להפוך לקשר אחורי מוביל וישמש גם כקפטן הקבוצה. בקרית שמונה ימתינו לשבוע הבא כדי לראות האם הפועל באר שבע תגיש הצעה רשמית על סך 2.5 מיליון יורו בעבור נייג'ל האסלביינק, מהלך שיחייב את איזי שרצקי למכור את השחקן. בקרית שמונה מקווים כי בעקבות ההדחה של הפועל באר שבע מאירופה בבירת הנגב יימנעו מלפנות להולנדי והוא יישאר בסופו של דבר בקרית שמונה.

הרכב משוער: גד עמוס, חגי גולדנברג, מרכוס דיניז, עידן נחמיאס, נירן רוטשטיין, עדן שמיר, סמואל בראון, עומר לקאו, נייג'ל האסלביינק, לוי גרסיה, שמעון אבוחצירה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully