וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה - בני סכנין: הקבוצה של בני בן זקן שוב עם סגל חסר

17.8.2018 / 19:25

הקבוצה מהמגזר עדיין לא עברה בבקרה ושוב לא תוכל להתייצב בהרכב מלא למשחק על המיקום בגביע הטוטו (שבת, 18:45). סגל חסר לכתומים, שעשויים לפתוח עם השוער השלישי עומר ניראון

אדריאן הרבשטיין

בני יהודה

יוסי אבוקסיס יצטרך להסתדר פעם נוספת ללא כמה וכמה שחקני הרכב. השוער אמיליוס זובאס סובל מכאבים בברך וגם שוער המשנה יהונתן שאבי פצוע, כך שהשוער השלישי עומר ניראון, בנו של חלוץ העבר דני ניראון, עשוי לפתוח. מתן בלטקסה צפוי לערוך הופעת בכורה בהיעדרו של בן תורג'מן. גם סוהיל ארמלי ודור ג'אן עדיין לא יכולים לשחק.

הרכב משוער: עומר ניראון, שי קונסטנטין, איציק עזוז, דן מורי, דניאל פלשר, מתן בלטקסה, איסמעילה סורו, יובל אשכנזי, דולב חזיזה, מאוויס צ'יבוטה, ירדן שועה.

ישראל זגורי שחקן בני סכנין מול אנתוני וארן שחקן בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
מחפשים לו קבוצה. ישראל זגורי/ברני ארדוב

בני סכנין

בבני סכנין יתייצבו ככל הנראה גם מחר (שבת, 18:45) בסגל חסר למשחק גביע הטוטו מול בני יהודה לאחר הקבוצה עדיין לא עברה בבקרה התקציבית. במועדון משוכנעים שיעבירו את כל השחקנים עד לפתיחת הליגה אך שחקני הרכש והצוות המקצועי מאוכזבים מכך שלא יוכלו לערוך ניסוי כלים ראוי לפני מחזור הליגה הראשון. עלי עוסמאן צפוי לחזור להרכב של בני בן זקן. השלישייה הקדמית תכלול את פיראס מוגרבי, מוחמד כליבאת ושלומי אזולאי. בקבוצה מקווים למצוא קבוצה שתקלוט את ישראל זגורי ואת עמיר חלאיילה.

הרכב משוער: מחמוד קנדיל, עלי עוסמאן, קלביד דיקאמונה, סארי פלאח, עלי אבו ריא, עוביידה חטאב, עטאא ג'אבר, בהג'ת בשיר, פיראס מוגרבי, מוחמד כליבאת, שלומי אזולאי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully