וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים - מכבי פתח תקוה: המארחת בהרכב חסר, דנינו ורוטמן יפתחו מנגד

שחקני הרכש עדיין לא עברו בבקרה, גיא לוזון יחסר גם את קלטינס הפצוע במשחק על מקומות 5-8 בגביע הטוטו. אלישע לוי יעלה בהרכב חזק, בניון הפצוע שוב בחוץ (שבת, 21:00, 5+ לייב)

צילום: כאן 11, עריכת וידאו: שניר דבוש

בית"ר ירושלים

הצהובים-שחורים יארחו מחר (שבת, 21:00, 5+ לייב) את מכבי פתח תקוה בטדי למשחק הדירוג על מקומות 5-8 בגביע הטוטו. רק בשבוע הבא אמור משה חוגג לעבור בוועדה להעברת זכויות בהתאחדות לכדורגל ולאחר מכן להעביר את תקציב הקבוצה לעונה הנוכחית. אי לכך, ומשם שעדיין לא העבירה את התקציב, תשחק גם מחר בית"ר ללא השחקנים שהצטרפו הקיץ, קרי קרלוס קוויאר (שכבר קיבל הודעה לחפש קבוצה), אור אינברום, איתמר ניצן, מתן פלג, דין אקפי וטל בן חיים שחתם השבוע לשנתיים.

דוד קלטינס יחזור לאימונים בעוד כחודש לערך לאחר שיחלים מהפציעה ברצועות הקרסול וייעדר גם הוא. ברונו איבה חזר לניגריה ולא יהיה חלק מהקבוצה בעונה הקרובה, כמו גם אבישי כהן ששוחרר.

הרכב משוער: טמיר ללו, דניאל חבה, מיקי סירושטיין, טל כחילה, יעקב בריהון, אופיר קריאף, אריק סאבו, עידן ורד, עוזיאל פרדו, יקוב סילבסטר, אנתוני וארן.

שחקן בית"ר ירושלים, אופיר קריאף, ליד גיא לוזון. דן מרון, מערכת וואלה!
סגל חסר מאוד. לוזון וקריאף/מערכת וואלה!, דן מרון

מכבי פתח תקוה

רגע לפני משחק הליגה הראשון העונה מול בית"ר ירושלים (שני הבא במושבה), מכבי פתח תקוה תפגוש את בית"ר ירושלים, הפעם בגביע הטוטו למשחק על מקומות 5-8. מכיוון שמדובר בהכנה אחרונה, אלישע לוי יעלה עם ההרכב החזק שלו. עומר דנינו יפתח מאחר ותומאש סיבוק אינו כשיר במאת האחוזים. לירן רוטמן יפתח בחלק הקדמי. יוסי בניון שיהיה כשיר לפתיחת העונה ינוח וכך גם מוחמד סרסור הפצוע. במועדון ינסו לצרף עד פתיחת העונה חלוץ. גיא מלמד ובן אז'ובל ברשימות, אך במועדון בודקים גם אפשרות להחתים חלוץ זר.

הרכב משוער: צחי גיגי, נאור פסר, ז'והאן מרסיאל, עומר דנינו, גל שיש, רומאריו פירס, דידייה ברוסו, גידי קאניוק, מנור סולומון, לירן רוטמן, לידור כהן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully