וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בקרית שמונה בונים על מורסיו שהבהיר: "מעולם לא הימרתי על משחק של קבוצתי"

10.8.2018 / 10:13

בקבוצה מרוצים מההחתמה של הספרדי וקיבלו המלצה מקוויאר שאמר: "הוא בלם טוב ממני". התקבלה החלטה לנסות לצרף את אוהד לויטה. שחקנים משוכנעים: "תהיה פה קבוצה טובה"

מאמן עירוני קרית שמונה, חיים סילבס. אדריאן הרבשטיין
הסגל מתגבש. סילבס/אדריאן הרבשטיין

בעירוני קרית שמונה מרוצים מאוד מההחתמה של חורחה מורסיו ומשוכנעים שהבלם יעזור להם לייצב את משחק ההגנה. בקבוצה שוחחו גם עם השחקן על הפרשייה ששמו נקשר אליה בספרד, אך זה הבהיר שמעולם לא הימר על משחק של קבוצתו ושלידיעתו במשטרה כבר אינם מחשיבים אותו בגדר חשוד בפרשה.

בלם בית"ר ירושלים קרלוס קוויאר שוחח גם כן עם ראשי קרית שמונה ואמר להם שהוא ערב למקצוענות של מורסיו. קויאר החמיא לבלם ואמר לאנשי קרית שמונה: "מורסיו בלם טוב ממני".

בינתיים בקבוצה קיבלו החלטה לבדוק עם מכבי חיפה את האפשרות לצרף את אוהד לויטה. בימים האחרונים סירבו בקרית שמונה להצעות לצרף את לויטה או את עומרי גלזר (שאחד מהם צפוי לעזוב את מכבי חיפה לאור צירופו של גיא חיימוב), אך כעת התקבלה החלטה לבדוק את האפשרות ובימים הקרובים צפויים בקבוצה התםונית לשוחח עם אנשי מכבי חיפה בנוגע לשוער הוותיק. בנוסף בקבוצה ישקלו האם צריך לשחרר כמה שחנים כדי שהסגל לא יהיה גדול מדי אך החלטה סופית עדיין לא התקבלה בנושא. "תהיה קבוצה טובה פה", קבע שחקן, "התחלנו לא טוב אבל יש פה סגל מצוין".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully