וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דייויד פדרמן: "אבדיה וזוסמן יהיו שחקנים מן המניין ויותר מזה"

9.8.2018 / 14:17

אחד הבעלים של מכבי תל אביב התייחס לשני הכוכבים הצעירים של הקבוצה: "רואים את החבר'ה הצעירים האלו כחלק מהעתיד של המועדון". השחקנים הזרים צפויים לנחות בעוד כשבועיים

צילום: לע"מ, עריכה: ניב מעוז

במכבי תל אביב שוחחו לא מעט בשבועות האחרונים על רצונם להשאיר את יובל זוסמן ודני אבדיה כוכבי נבחרת העתודה לעונה נוספת. במהלך השיחות עם זוסמן הובטח לו שיזכה לקבל לא מעט דקות משחק. זאת לאחר שהביע רצון לעזוב לעונת השאלה בגלבוע גליל. שני השחקנים חתומים עם מכבי על חוזים ארוכי טווח: ליובל זוסמן יש חוזה עם מכבי תל אביב עד שנת 2021. דני אבדיה חתום על חוזה לעוד חמש שנים.

עוד בנושא:

תפנית במכבי תל אביב: רצון להשאיר את זוסמן, לחץ גם על אבדיה
יותם הלפרין ייפגש ביום חמישי עם ראשי מכבי אשדוד

מאמן מכבי תל אביב נבן ספאחיה עם שחקני נבחרת העתודה יובל זוסמן, דני אבדיה. איגוד הכדורסל, אתר רשמי
העתיד של מכבי תל אביב? זוסמן ואבדיה/אתר רשמי, איגוד הכדורסל

אחד הבעלים דייויד פדרמן אמר היום לוואלה! ספורט על הישארותם של שני השחקנים: "אני חושב שאלו החלטות נכונות והם בהחלט יהיו שחקנים מן המניין ויותר מזה".

לשאלה האם מדובר בשינוי כיוון מבחינת הקבוצה הוסיף הבעלים: "אנחנו רואים שאת החבר'ה הצעירים האלו כחלק מהעתיד של מכבי".

אתמול אמר המאמן נבן ספאחיה בנושא: "אני משוכנע שזה הצעד הנכון להמשך התפתחות הקריירה של יובל ברמה הגבוהה ביותר, לשם הוא שייך. כמאמן מעולם לא היה לי ספק שמכבי זה המקום בשבילו. כדי להתפתח בצורה הטובה והנכונה ביותר, סבלנות ועקביות הן מילות מפתח. אין לי ספק שהוא יתקדם עוד יותר השנה ויעשה קפיצת מדרגה נוספת".

בתוך כך, שחקניה הזרים של מכבי צפויים לנחות בעוד כשבועיים לקראת פתיחת האימונים. יחד עם זאת, האימונים יהו בסגל חסר בגלל הנבחרות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully