וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פתח תקוה מחפשת חלוץ זר. קאניוק: "חיכיתי הרבה זמן לחזור"

9.8.2018 / 9:20

המגעים עם מלמד לא מתקדמים בשל דרישת ברקת, השחקן יצטרף רק אם תסכים על עסקת השאלה. המועדון יציע למויאל חוזה לעונה עם אופציה לעונה נוספת, המותנה בעזיבת שבתאי. הקשר הזכיר: "מחודש נובמבר לא שיחקתי מחצית"

צילום: אלעד מלכה, עריכה מתן חדד

במכבי פתח תקוה ינסו לסגור בשבועיים הקרובים את הסגל עם החתמת חלוץ זר. היכולת של החלק ההתקפי אתמול (רביעי) מדאיגה את ראשי המועדון, אם כי הייתה להם לא מעט ביקורת על צורת המשחק של היריבה: "זה היה משחק חסר חשיבות מבחינתם, ועוד בגביע הטוטו. לא ברור למה היו שלבים במשחק שהם עמדו עשרה שחקנים מאחורי הכדור. במקום ליהנות מכדורגל, הם ניסו להוציא תיקו והקהל נענש. חבל".

אלישע לוי רוצה מאוד את גיא מלמד, אבל הדרישה של אלונה ברקת - לקבל 300 אלף יורו עבורו, מעכבת את המגעים. במועדון טוענים כי ברקת מנהלת מגעים גם עם קבוצות אחרות לגביו וכי השחקן יצטרף רק אם ברקת תסכים לעסקת השאלה. הצוות המקצועי החל שלשום, מיד לאחר הדרישה של באר שבע, לחפש חלוץ זר. ההערכה היא שעד השבוע הבא תתקבל החלטה לגבי אחד המועמדים. "הציעו עשרות מועמדים, אבל אף אחד לא מתאים לנו. עד שלא נמצא בדיוק מה שאנחנו מחפשים, תשע אמיתי ומוכח, לא נחתים אף אחד", אמרו במועדון.

עוד בנושא:

ערוץ הטלגרם של וואלה! ספורט
גביע הטוטו: מכבי פתח תקוה ובני יהודה נפרדו ב-0:0 משמים
אלישע לוי הודיע ליובל שבתאי: אתה לא בתוכניות המקצועיות

שחקן הפועל באר שבע גיא מלמד. יוסי ציפקיס
אלישע לוי רוצה אותו מאוד. גיא מלמד/יוסי ציפקיס

במועדון לא יצרפו את קובי מויאל עד שסאגת יובל שבתאי לא תיסגר. אם הקשר יעזוב, מויאל יחתום על חוזה לעונה עם אופציה לעונה נוספת. השחקן עצמו הבהיר שימתין מספר ימים כדי לקבל החלטה, אך לא מעבר לכך, זאת משום שהוא מחזיק בהצעה נוספת בחוזה ארוך יותר. במועדון מעריכים ששתי העסקאות ייצאו לפועל בסופו של דבר. סאגת מנור סולומון עדיין על הפרק. אבי לוזון ועומר גולן כבר הבהירו שלא ימכרו את השחקן אם לא יקבלו אחת משתי הצעות: שלושה מיליון יורו על 50 אחוז מהכרטיס, או חמישה מיליון יורו על 85 אחוז.

"חיכיתי הרבה זמן לחזרה שלי כי לא שיחקתי באופן רצוף. מחודש נובמבר האחרון, אז סיימתי את דרכי בטשקנט, לא שיחקתי אפילו מחצית", סיכם גידי קאניוק את הבכורה שלו בהרכב. "אני עוד לא בשיא הכושר והחדות, אבל נותנים לי בפתח תקוה שקט וביטחון. עברתי קיץ לא פשוט, הייתה לי התלבטות אם לחזור לטשקנט או לחתום במקום אחר במקום לצאת שוב להשאלה. בסוף בחרתי לחזור לבית שלי ואני שמח על כך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully