וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירוני קרית שמונה תצרף את חורחה מורסיו, שחשוד במעורבות בהטיית משחקים

6.8.2018 / 13:23

הבלם הספרדי בן ה-32 שיחק ב-3 השנים האחרונות באלמריה מליגת המשנה. ב-8 השנים האחרונות ספג 102 כרטיסים צהובים ולפני כחודשיים נחקר במסגרת פרשת הטיית משחקים. לוקאס בדרך החוצה

עריכת וידאו: יוסי ציפקיס

הבלם הספרדי חורחה מורסיו צפוי לחתום בעירוני קרית שמונה ולהיות הזר השישי של הקבוצה מהצפון. החבורה של חיים סילבס ספגה שישה שערים בשני משחקי גביע הטוטו האחרונים והמאמן חיפש שחקן זר למרכז ההגנה, כזה שלמעשה ישמש מחליף לקרלוס קוויאר שעזב לבית"ר ירושלים.

לפני כחודשיים, בעת שהיה שדרכו לחופשה משפחתית, מורסיו עוכב בשדה התעופה במסגרת חקירה של הטיית משחקים שתחילתה בסין וסופה בכמה משחקים ברחבי אירופה, ביניהם שניים של אלמריה.

הבלם נחקר ואחרי כמה שעות שוחרר, אבל לפני כמה שבועות דווח בספרד שבידי המשטרה הקלטות של שיחות טלפון בינו לבין שחקן אחר ובו שניהם מודים בפעילות שקשורה בהטיית תוצאות.

עוד בנושא:

עירוני קרית שמונה הפסידה למכבי חיפה 3:2
עירוני קרית שמונה הפסידה למכבי נתניה 3:1

שחקן אתלטיקו מדריד בשנת 2015, אנטוניו גריזמן, מול שחקן ראיו וייקאנו, חורחה מורסיו. GettyImages
מורסיו מימין במדי ראיו וייקאנו ב-2015/GettyImages

מורסיו שיחק כל חייו בספרד ובין היתר לבש את מדיהן של קבוצות כמו קורדובה, אלאבס וראיו וייקאנו. בשלוש השנים האחרונות לבש את מדי אלמריה. בסך הכל הוא צבר 188 הופעות בליגת המשנה בספרד ו-13 בליגה הבכירה (במדי ראיו).

בשלוש השנים האחרונות מורסיו ספג לא פחות מ-43 כרטיסים צהובים בליגה המשנה בספרד. בשמונה השנים האחרונות הוא ספג 102 כרטיסים צהובים ו-7 כרטיסים אדומים ב-240 משחקי ליגה.

לעומת מורסיו, מי שעשוי לעזוב הוא החלוץ לוקאס שהגיע לאחרונה בהשאלה מבוהמיינס הצ'כית. הברזילאי נבחן במשך כמה ימים והרשים של סילבס, אבל מאז הציג יכולת לא משכנעת ויכול להיות שהוא ישוחרר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully