וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פתח תקוה: גידי קאניוק חתם רשמית. ברקת דורשת דמי השאלה על גיא מלמד

5.8.2018 / 13:22

רשמית: הקשר עבר בבקרה. החלוץ שלגביו מתנהל משא ומתן תקופה ארוכה יעבור רק אם הצדדים יגיעו לפשרה בעניין דמי ההשאלה. המטרה הבאה: החתמת קובי מויאל במקום יובל שבתאי

גידי קאניוק. דוברות מכבי פתח תקוה, אתר רשמי
ברוך שובך. קאניוק/אתר רשמי, דוברות מכבי פתח תקוה

אחרי שסיכם על חוזה לעונה אחת, גידי קאניוק חתם על חוזה רשמי בקבוצה ויהיה חלק מהסגל הערב מול הפועל תל אביב. השחקן, שהגיע למחנה האימונים באוסטריה מלווה באבי לוזון, הודיע כי יחתום על חוזה רק לאחר שהשחרור הבינלאומי יגיע. פתח תקוה קיבלה הלילה את השחרור והעבירה את השחקן בבקרה. קאניוק יפתח את המשחק על הספסל. כזכור, יוסי בניון שסובל מכאבי גב לא ייכלל בסגל למשחק. המטרה הבאה תהיה לצרף את קובי מויאל במקום יובל שבתאי, אם האחרון אכן יעזוב השבוע את הקבוצה.

במקביל, נמשכים השיחות שהחלו לפני מספר שבועות עם הפועל באר שבע לגבי גיא מלמד. כזכור, הלוזונים פנו לאלונה ברקת כבר לפני כחודשיים, אולם מאז ועד היום באר שבע לא נתנה לו אור ירוק לעבור. כעת, לאחר שבמועדון הוחלט כי מלמד יוכל לעבור בהשאלה, ברקת דורשת מלוזון לשלם לה דמי השאלה ומסרבת לשחררו בחינם. הצדדים ייכנסו למשא ומתן לאחר משחקה של פתח תקוה הערב במטרה להגיע לסיכום, זאת לאחר שמלמד כבר הסיר בימים האחרונים את התנגדותו לחזור למועדון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully