וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה - הפועל רעננה: שחקני החיזוק עדיין לא ישחקו אצל הזהובים

יוסי אבוקסיס ייאלץ להמשיך להסתדר ללא השחקנים שהגיעו במסגרת עסקת קנדיל. קונסטנטין ופלשר צפויים לפתוח. מנגד, שני החלוצים של האדומים אנגוואוקם ומזרחי עדיין בחוץ (שבת, 19:00)

אלמוג בוזגלו, יובל אשכנזי, סתיו פיניש, שחקני בני יהודה. ברני ארדוב
יצליחו לשפר את הרושם? שחקני בני יהודה/ברני ארדוב

בני יהודה

אחרי התבוסה מול הפועל תל אביב, בני יהודה תנסה להציג מחר (שבת, 19:00) כדורגל טוב יותר שישנה את הרושם שנוצר אחרי ההפסד לאדומים במסגרת המחזור השני בגביע הטוטו. שחקני הרכש החדשים שהגיעו ממכבי תל אביב עדיין לא בכושר טוב מספיק ולכן בני יהודה תפתח עם הרכב דומה לזה שפתח במחזור הראשון של גביע הטוטו, פרט לשני שינויים. שי קונסטנטין יעלה כמגן הימני ואילו דניאל פלשר יחליף את סתיו פיניש הפצוע.

הרכב משוער: אמיליוס זובאס, שי קונסטנטין, איציק עזוז, דניאל פלשר, דן מורי, בן תורג'מן, איסמעילה סורו, יובל אשכנזי, דולב חזיזה, ירדן שועה, אלמוג בוזגלו.

מנחם קורצקי מאמן הפועל רעננה. יוסי ציפקיס
עדיין יש לו הרבה בעיות בחוד. קורצקי/יוסי ציפקיס

הפועל רעננה

הפועל רעננה תנסה לרשום את ניצחונה הראשון העונה על בני יהודה החלשה. למאמן מנחם קורצקי עדיין יש בעיות בחלק הקדמי ושני החלוצים שלו, אריאל אנגוואוקם ויניב מזרחי הפצועים שוב לא יהיו בסגל גם מחר. עדיין לא ברור מי יפתח בחלק הקדמי.

הרכב משוער: אסף צור, ירדן כהן, דין מימוני, עידו לוי, עמנואל אמבולה, אור דסה, מירקו אורמוש, שניר שוקר, מרטין אלאניס, טל איילה, כרם ארשיד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully