וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השחקן היקר בתולדות הלאומית? אנטוניו מרשיץ' מתקרב להפועל ראשון לציון

אחרי שלוש פגישות בין הצדדים, כולל אחת בין ברק אברמוב לאיל ברקוביץ', נותרו פערים קטנים בין הצדדים. בני יהודה תקבל שני שחקנים בתמורה ותשתתף בשכרו של הקשר הקרואטי

שחקן בני סכנין אנטוניו מרשיץ'. סוכנות ג'יני
מרשיץ'/סוכנות ג'יני

אנטוניו מרשיץ', הקשר הקרואטי שחזר לסגל של בני יהודה אחרי חצי שנת השאלה בבני סכנין, מתקרב למעבר להפועל ראשון לציון מהליגה הלאומית. מרשיץ' נפגש עם ראשי ראשון לציון, ערך פגישה גם עם הנהלת בני יהודה, ובנוסף לכך התקיימה פגישה בין הבעלים ברק אברמוב לבין איל ברקוביץ', מחזיק זכויות הניהול בראשון לציון.

לאחר שלוש הפגישות הללו נותרו פערים קטנים בין הצדדים, כך שמרשיץ' עשוי להצטרף בקרוב לסגל של הקבוצה שסיימה במקום השלישי בליגת המשנה בעונה הקודמת. אם יעבור, בני יהודה תקבל שני שחקנים ותשתתף בעלות שכרו, כך שמרשיץ' יהפוך לשחקן היקר בתולדות הליגה השנייה.

מרשיץ' בן ה-31, שהגיע לבני יהודה בינואר 2016 והיה שותף לזכייה בגביע המדינה ב-2017, היה בסכסוך ממושך עם המועדון מאז הקיץ שעבר, כאשר התבקש לחפש לעצמו קבוצה אחרת ולא הסכים לוותר על חוזהו הגבוה. הוא הודח מהסגל ובהמשך נכנס להליך בוררות מול המועדון, כשבמהלכו חלק משחקני הקבוצה אף נחקרו על ידי ההנהלה בעקבות קלטות שהציג מרשיץ' ובהן מספרים חבריו על היותו מנודה. בסופו של דבר הוא הושאל בינואר לסכנין, במדיה רשם 11 משחקי ליגה. בבני יהודה שיחק 53 משחקים בכל המסגרות, בהם כבש שישה שערים ובישל עוד שמונה.

* הפועל אשקלון הודיעה היום על החתמת שלושה שחקנים נוספים: החלוץ אליאור משעלי, שכבר סיכם בהפועל ראשון לציון שהודיעה על צירופו, הגיע ממכבי הרצליה, הקשר ניסן דנון הגיע מהפועל כפר סבא והמגן טל שטרית ממ.ס. אשדוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully