וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני סכנין: ז'ורדן פושה שוחרר ויעבור לשחק בליגה השנייה בצרפת

1.8.2018 / 10:39

במועדון נענו לבקשת החלוץ, שעוזב את ישראל אחרי ארבע שנים וחצי וצפוי לחתום ברד סטאר פריס. גדיר המועמד המוביל לתפוס את מקומו בחלק הקדמי. שביעות רצון מהתיקו נגד מכבי חיפה

אדריאן הרבשטיין

ז'ורדן פושה שוחרר מבני סכנין ויעבור לליגת המשנה בצרפת. פושה כנראה יחתום ברד סטאר פריס איתה הוא קרוב מאוד לסיכום, אבל ישנה קבוצה נוספת שמתעניינת בו וייתכן שתצליח לצרפו ברגע האחרון.

פושה עוזב את ישראל אחרי ארבע שנים וחצי פוריות במיוחד. הצרפתי שיחגוג בעוד שלושה חודשים את יום הולדתו ה-27, כבש 67 שערים בליגה הלאומית בשלוש עונות וחצי במדי מכבי הרצליה ואת העונה שעברה סיים עם 10 שערים בליגת בעל במדי הפועל רעננה ובני סכנין.

ההתעניינות בפושה החלה לפני כמה שבועות וכבר אז הוא הבהיר שייתכן שיעזוב. בסכנין הסכימו לשחרר אותו כדי לפנות מקום בתקציב ולהעביר את השחקנים החדשים בבקרה. מוחמד גדיר הוא המועמד המועדף לתפוס את המקום בחלק הקדמי, אבל זה יקרה רק אם הפועל באר שבע תסכים להשתתף בשכרו.

בסכנין היו מרוצים מה-1:1 נגד מכבי חיפה שהושג בהרכב חסר. במועדון מקווים מאוד לעבור בבקרה בימים הקרובים כדי לחבר את השחקנים החדשים. המגן השמאלי פטריק דה סילבה ימשיך להיבחן והחלטה לגביו תתקבל בימים הקרובים.

שחקן מכבי הרצליה ז'ורדן פושה. מגד גוזני
קרע רשתות. פושה במדי מכבי הרצליה/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully