וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרית שמונה: תומר קשטן מונה למאמן הנוער, קרלוס קוויאר שוב בתמונה

31.7.2018 / 11:05

קשטן חוזר לקרית שמונה, הפעם במחלקת הנוער, ויחליף את אלון זיו שמונה למאמן הפועל עכו: "משוכנעים שקשטן יטפח את שחקני העתיד של הכדורגל הישראלי". ק"ש מעוניינת בחגי גולדנברג ותפנה רשמית למכבי נתניה, ייעשה בירור בנוגע למעמדו של קוויאר

מאמן עירוני קרית שמונה תומר קשטן. לירון מולדובן
תפקיד שהוא מקפצה. קשטן/לירון מולדובן

מאמן הכדורגל תומר קשטן חוזר לקדנציה נוספת בעירוני קרית שמונה, הפעם בתפקיד מאמן קבוצת הנוער של המועדון. סיכום על כך הושג אמש (שני) בין יו"ר מחלקת הנוער והמנהל המקצועי דורון שנפר לבין המאמן קשטן. הבעלים של המועדון איזי שירצקי אישר את הסיכום בין הצדדים ונתן אור ירוק למהלך.

קשטן, שאימן לפני כשנתיים את הקבוצה הבוגרת בקרית שמונה, יחליף את מאמן הנוער אלון זיו שעבר לפני כשבוע לאמן את קבוצת הבוגרים של הפועל עכו. קבוצת הנוער של קרית שמונה נמצאת בשנים האחרונות בצמרת ליגת העל לנוער ואף הגיעה פעמיים במהלך השלוש שנים האחרונות לגמר גביע המדינה לנוער.

"אנו מאחלים הצלחה למאמן הנכנס תומר קשטן ומשוכנעים כי הוא ימשיך כמו קודמיו להציב את הקבוצה בצמרת הגבוהה ולטפח את שחקני העתיד של הכדורגל הישראלי", נמסר ממחלקת הנוער של קרית שמונה.

יש לציין כי קבוצת הנוער של קרית שמונה משמשת מקפצה לא רק לשחקני נוער, אלא גם למאמנים. כל מאמני קבוצת הנוער של קרית שמונה, בשנים האחרונות, מאמנים או אימנו קבוצות בליגת העל: ברק בכר, סאלח חאסרמה, בני בן זקן, עודד קוטר וקובי רפואה.

בקבוצה מעוניינים בחגי גולדנברג ויפנו רשמית למכבי נתניה בימים הקרובים בניסיון לצרפו.

כמו כן, בקבוצה יבדקו מה מעמדו של קרלוס קוויאר בבית"ר ירושלים, ואם יבינו שיש רצון לשחררו, יגישו לו הצעה רשמית לחזור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully