וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פתח תקוה - מ.ס אשדוד: יוסי בניון בספק, מאוריסיו יפתח

31.7.2018 / 22:10

הקשר חש בכאבי גב, אך במועדון אופטימיים ומאמינים שישחק. סרסור הפצוע לא בסגל, כמו גם קאניוק. מנגד, החלוץ שמתנדנד ינסה להרשים את מילבסקי. גם רובין, אביב וגלילי יפתחו (19:00, 5+ לייב)

גידי קאניוק. דוברות מכבי פתח תקוה, אתר רשמי
השחרור עוד לא הגיע השחרור. קאניוק/אתר רשמי, דוברות מכבי פתח תקוה

מכבי פתח תקוה

מכבי פתח תקוה קיימה הערב (שלישי) את האימון המסכם שלה לקראת המשחק מול מ.ס אשדוד, אבל עוד קודם לכן התברר כי ארבעה שחקנים לא ייכללו בסגל למשחק. בנוסף למוחמד סרסור הפצוע, גם יובל שבתאי (סיבות מקצועיות, במועדון מנסים להגיע עימו להסדר על עזיבה), גידי קאניוק (השחרור מפחטקור טשקנט אמור להגיע עד מחר) ודניאל בוסי (שהושאל היום להפועל קטמון) לא יהיו בסגל.

הקשר יוסי בניון חש היום בכאבי גב, השחקן בספק למשחק אך במועדון אופטימיים ומאמינים שישחק מחר. כך או כך, תאי בריבו כבר בריא ונמצא בכוננות. אם יצטרך לפתוח, יוסט לידור כהן לאגף שמאל.

במרכז ההגנה ימשיכו לפתוח ז'והאן מרסיאל ותומאש סיבוק, כשהמגנים יהיו נאור פסר וגל שיש. דידייה ברוסו ורומאריו פירס ישחקו במרכז השדה כשלפניהם יוסי בניון ומנור סולומון. בניון שתופקד במחנה בכנף מעדיף לשחק במרכז השדה, אך כרגע ההיעדרות של קאניוק וסרסור מונעת מאלישע לוי לבצע את השינוי שיסיט את בניון בחזרה לכנף. לידור כהן ימשיך לשחק בחוד כשתומר בנבנישתי הצעיר, שהרשים במחנה, אמור לפתוח בכנף שמאל. איתי טאקו הצעיר אמור לקבל דקות העונה בתפקיד הקשר האחורי ללא קשר לניסיון לצרף את קובי מויאל.

במועדון קיבלו החלטה עקרונית שמי שישמש כקפטן אם נאור פסר לא יהיה על המגרש הוא לידור כהן, שכבר ענד את הסרט בחלקים מהעונה שעברה.

הרכב משוער: צחי גיגי; נאור פסר, ז'והאן מרסיאל, תומאש סיבוק, גל שיש; רומאריו פירס, דידייה ברוסו, יוסי בניון, תומר בנבנישתי, מנור סולומון, לידור כהן.

מאוריסיו שוער מ.ס. אשדוד. אדריאן הרבשטיין
ינסה להרשים את המאמן החדש. מאוריסיו/אדריאן הרבשטיין

מ.ס. אשדוד

מאוריסיו, שמתנדנד במ. ס. אשדוד, יפתח בהרכב מחר בנסיון לגרום למאמן בובי מילבסקי להביע בו אמון ולא לבקש את שחרורו. ויקטור גנב שוב לא אמור לשחק והוא בדרך החוצה. במרכז ההגנה יפתח עמית ביטון ובקישור רן רובין, גל אביב ודור גלילי.

הרכב משוער: רועי משפתי, יצחק אספה, עמית ביטון, ניר ברדע, אביב סולומון, רן רובין, יובל יעקובוביץ', דור גלילי, גל אביב, פיליפ קנזביץ', מאוריסיו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully