וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תקציב הפועל תל אביב לעונה הקרובה: קצת יותר מ-34 מיליון שקלים

האדומים הודיעו שהתקציב אושר בבקרת התקציבים ופרסמו את כל הנתונים המספריים. הקבוצה תפגוש הערב את בני יהודה (19:45, ספורט 5), רועי זיקרי: "זו צריכה להיות שנת הפריצה שלי"

צילום ועריכה: קובי אליהו

הפועל תל אביב הודיעה היום (ראשון) שתקציב הקבוצה אושר בבקרת התקציבים. כמו כן, האדומים פרסמו את כל הנתונים המספריים: התקציב העונתי יעמוד על קצת יותר מ-34 מיליון שקלים ושכר השחקנים על מעט יותר מ-16 מיליון שקלים. האדומים צפויים להכניס סביב ה-30 מיליון שקלים מהכנסות שונות הכוללות פרסום וחסויות, זכויות שידור, מינויים ודברים נוספים.

ערוץ הטלגרם של וואלה! ספורט

נתוני תקציב הפועל תל אביב לעונת 2018/19. אתר רשמי הפועל תל אביב, אתר רשמי
נתוני התקציב המלאים של הפועל תל אביב כפי שהתפרסמו לאוהדים/אתר רשמי, אתר רשמי הפועל תל אביב

"חיכיתי הרבה זמן להגיע למועדון גדול ואני מקווה לנצל את ההזדמנות שנתנו לי, כי זו צריכה להיות שנת הפריצה שלי. אני רוצה לשפר את המספרים שלי". כך אמר רועי זיקרי לאתר הרשמי של הפועל תל אביב, לקראת המשחק הראשון של הקבוצה בגביע הטוטו, הערב נגד בני יהודה (ראשון, 19:45, ספורט 5).

האדומים בעצם חוזרים לליגת העל אחרי היעדרות בת שנה וזיקרי הוא אחד מלא מעט פרצופים חדשים בסגל. "מחנה האימונים בפולין היה מאוד מוצלח, גם מבחינה חברתית וגם מבחינה מקצועית", אמר זיקרי, "עבדנו מאוד קשה ואני חושב שעשינו הכנה טובה מאוד. אנחנו רעבים, מחכים שיתחיל כבר ועובדים קשה בשביל להביא תוצאות".

זיקרי התייחס לחצי העונה האחרונה, בה שיחק בהפועל רעננה: "התקופה ברעננה הביאה אותי מוכן להפועל תל אביב. הייתי מנודה בכפר סבא ולא שיחקתי, רעננה לקחה אותי לחצי עונה ושמחתי להיות שם. זו קבוצה שתמיד נלחמת למטה והדברים שם יותר קשים מאשר למועדון גדול בליגת העל. משחקים קצת הגנתי והמשחק ההתקפי שלי נפגע, אבל אני חושב שתרמתי שם המון. פתחתי בכל המשחקים, כך שכנראה הצדקתי את הקרדיט שנתנו לי. נהנתי שם והיה לי מאוד טוב, וברגע שהבטחנו את ההישארות שלנו - מה שעניין אותי זה להגיע להפועל".

החלוץ סיכם: "יש כאן חבר'ה טובים שכולם עובדים ורוצים להצליח. התחלנו להתגבש ולהתחבר על המגרש ואני מאמין שעם הזמן דברים יראו הרבה יותר טוב. אני מחכה בקוצר רוח לשחק מול האוהדים של הפועל. אני חושב שהם יהיו פקטור מאוד משמעותי העונה ובעזרתם אפשר להגיע למקומות גבוהים".

עוד באותו נושא

הפועל תל אביב - בני יהודה: עומר דמארי ישחק, מאור קנדיל נפרד מחבריו

לכתבה המלאה
רועי זיקרי שחקן הפועל תל אביב. קובי אליהו
"התחלנו להתגבש ולהתחבר על המגרש". זיקרי/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully