וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל פתח תקוה קיבלה ארכה להגשת התקציב, הערעור נגד הפחתת הנקודות נדחה

26.7.2018 / 11:19

בית הדין של ההתאחדות נתן למועדון עד יום שני כדי לנסות להסדיר את התקציב מול הבקרה בניסיון למנוע ירידה לליגה א'. בכל מקרה, הקבוצה תפתח את העונה בלאומית או בליגה השלישית במינוס 11

אוהדי הפועל פתח תקוה. באדיבות עמותת "הכחולה",
כל האחריות כעת עליהם. אוהדי הפועל פתח תקוה בכנס של עמותת הכחולה/באדיבות עמותת "הכחולה"

הפועל פתח תקוה קיבלה היום (חמישי) ארכה של ארבעה ימים נוספים להסדרת נושא התקציב מול ההתאחדות. המפרק, עו"ד יצחק יונגר, פנה לבית המשפט המחוזי בלוד כדי לקבל ארכה של שבעה ימים, בטענה שהורדת הקבוצה לליגה א' תביא לפגיעה בזכותה לשחק בליגה הלאומית. יחד עם זאת, לרמות הדחיה הזמנית, הצרות במועדון אינן פוסקות. בית הדין נתן לקבוצה ארכה עד יום שני כדי להסדיר את ענייניו בבקרה בניסיון למנוע ירידה לליגה א'.

הבוקר פרסמה ההתאחדות לכדורגל פסק דין בעקבות ערעור שהגיש המועדון בערכאה נפרדת, זאת בעקבות ההחלטה להפחית ממאזן המועדון שתי נקודות ליגה (בנוסף לתשע נקודות בעקבות מינוי המפרק) וקנס של 30 אלף שקל וכי דורון גלנט יפסיק את פעילותו בקבוצה אלא אם יקבל אישור מיוחד של בקרת התקציבים. גלנט הורחק מכל פעילות לשנה ונקנס בעשרת אלפים שקל בגין אי הגשת דוחות כספיים כנדרש בתקנון וכן בעקבות עבירות בענייני כספים, עבירות על תקנוני ההתאחדות והתנגדות בלתי הולמת.

השופטים בדיון, פרופ' מיגל דויטש, ד"ר יניב ואקי ועו"ד צבי בר נתן קבעו כי ההוראות מחייבות עונש הפחתת נקודות מיידי וכל עיכוב בביצועו מצריך סיבה מיוחדת. עם זאת, לקבוצה יש עד יום שני כדי להסדיר את העניינים התקציביים בניסיון למנוע ירידה לליגה א' ולפתוח את העונה בכל זאת בלאומית.

בהחלטה לגבי גלנט, שהעונש שלו נותר על כנו, נכתב: "המערערים התנהלו בניגוד להוראות תקנון ההתאחדות, דבר שהוביל לפגיעה קשה במועדון ולאי תשלום שכר לעובדי המועדון למשך כמה חודשים ואין המדובר במעידה רגעית או חד פעמית. התנהלות המערערים נמשכה זמן ארוך וכמעט על פני כל השנה. בנסיבות אלה, לא מצאנו מקום להתערב בעונש שהושת על המערערים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully