וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סכנין תגיש עתירה נגד פסילת דוחא: "אם לא נשחק שם, לא נשחק בכלל"

25.7.2018 / 19:51

המשטרה הודיעה לקבוצה שאצטדיונה הביתי לא מאושר למשחק מול חדרה בגביע הטוטו בגלל היעדר קרוסלות בכניסה ליציעים, אבו יונס זועם: "החלטה מבישה, המשטרה רוצה לקלקל את החגיגה"

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

יו"ר בני סכנין מוחמד אבו יונס ייפגש הערב (רביעי) עם בכירי המשטרה במחוז הצפוני בניסיון לבטל את ההחלטה שלא לאשר את אצטדיון דוחא למשחק מול הפועל חדרה בגביע הטוטו בשבת.

במידה שהפגישה לא תישא פרי, הקבוצה מתכוונת להגיש עתירה לבית המשפט כנגד החלטת המשטרה, שהודיעה היום לראשי סכנין שהמגרש לא מאושר בגלל דרישה לקרוסלות שלא הותקנו עדיין בכניסה ליציעים. בסכנין זועמים וטוענים שלא ברור איך המשטרה פוסלת קיום משחקים בגלל סיבה זו, בעוד שבהרבה מגרשים אחרים בארץ, כמו גם בעכו, לשם המשטרה מבקשת שהקבוצה תנדוד, אין קרוסלות.

מוחמד אבו יונס יו"ר בני סכנין. שלומי גבאי
זועם על ההחלטה. אבו יונס/שלומי גבאי

לוואלה! ספורט נודע שבקבוצה החליטו להגיש עתירה לבית המשפט אם העניין לא יסתדר עוד הערב, כאשר בסכנין הבהירו גם לאנשי המנהלת שלא ישחקו באיצטדיון אחר, גם אם הדבר יעלה להם בהפסד טכני. "זו החלטה מבישה", הסביר אבו יונס בשיחה עם וואלה! ספורט, סבלנו כל כך עונה שלמה ועד שהמגרש באמת במצב מדהים, המשטרה רוצה לקלקל את החגיגה. אני לא אאפשר לקבוצה לשחק בעכו. אם לא נשחק בדוחא לא נשחק בכלל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully