וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פתח תקוה ממתינה להחלטת יובל שבתאי כדי להחתים את קובי מויאל

25.7.2018 / 15:25

במועדון הציעו לקשר להשתתף בעלות שכרו כדי שיושאל לעונה להפועל חדרה מבלי להתיר את חוזהו, הפער: 60 אלף שקל. הקשר שחזר מניו יורק התבקש להמתין. ומה עם מנור סולומון?

קובי מויאל, שחקן בית"ר ירושלים. ניב אהרונסון
ממתין. מויאל/ניב אהרונסון

אחרי שהות של עשרה ימים באוסטריה, מכבי פתח תקוה נחתה הלילה (בין שלישי לרביעי) בישראל ותחל בהכנות לקראת המשחק הרשמי הראשון העונה - ביום רביעי הבא מול מ.ס אשדוד. אחרי הצטרפותו של גידי קאניוק, אלישע לוי רוצה לצרף חלוץ זר. מספר מועמדים שהיו אמורים להגיע למחנה נפלו והמאמן מקווה להנחית בישראל שחקן התקפה שעשוי להיבחן מול אשדוד.

כזכור, המועמד הישראלי המוביל נותר קשר ניו יורק קוסמוס בעונה החולפת, קובי מויאל. אם יובל שבתאי יעזוב (לאחר שפתח תקוה הסכימה לממן חלק קטן משכרו, הפערים מול הפועל חדרה עומדים על כ-60 אלף שקל), מויאל יוחתם במקומו. מויאל התבקש להמתין מספר ימים לפני שתתקבל החלטה לגביו. בפתח תקוה הבהירו לשבתאי שאם יעזוב חוזהו לא יותר והוא ישוב בעונה הבאה אחרי עונת השאלה. "רוב הסגל הושלם ואנחנו לא לחוצים. אם יתפנה מקום בסגל, נחתים את מויאל. לא נסכם עם אף שחקן לפני ששחקן אחר יעזוב", אמרו במועדון.

שחקן מכבי פתח תקוה מנור סולומון. יוסי ציפקיס
ממתין. סולומון/יוסי ציפקיס

לידור כהן, יוסי בניון ומנור סולומון, שחגג אתמול יום הולדת 19, הרשימו מאוד במחנה. האחרון עדיין ממתין לעסקת המכירה שלו. בשלב הראשון, כך הבהירו במועדון, לא יתנהל משא ומתן עם קבוצות ישראליות. המטרה היא למכור את סולומון לאירופה, אך גם אם יימכר בסופו של דבר לקבוצה בארץ, היא תצטרך לשלם כ-2.5 מיליון יורו עבור מחצית הכרטיס. במועדון הבהירו כי אם לא תתקבל הצעה גבוהה עבורו מאירופה, הוא יישאר בסגל וייתכן שיעזוב רק בינואר.

לידור כהן כבש ארבעה שערים בשני המשחקים האחרונים ובמועדון הבהירו שלא ישוחרר לאף קבוצה כל עוד לא ישולם סעיף השחרור הגבוה שלו - 700 אלף יורו. "גם אם מנור לא יישאר - בניון, קאניוק, לידור כהן וחלוץ זר שיגיע מספיק טובים כדי למלא את החלל", אמרו אתמול, לקראת ההמראה, בקבוצה. קאניוק צפוי לחתום על החוזה עד תחילת השבוע ולהיכלל בסגל למשחק מול אשדוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully