וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה תגיש הצעה על אלמוג בוזגלו. שון גולדברג יושאל?

24.7.2018 / 7:54

הבעלים הבהיר שלא ישלם את הסכום שדורשים הזהובים, אך ייכנס למו"מ. המאמן הבהיר לבעלים כי מגן מכבי ת"א בעדיפות ראשונה. אחרי הסיכום, פפאזוגלו חתם וצפוי להיות היחיד שיירשם לאירופה

דוברות הפועל חיפה

אחרי הסיכום בסוף השבוע, הפועל חיפה החתימה הלילה באופן רשמי את החלוץ תנאסיס פפאזוגלו והוא יירשם ביממה הקרובה לאירופה. היווני יהיה הזר השישי של הקבוצה אחרי שחמשת הזרים מהעונה שעברה נשארו בקבוצה. כעת תנסה הקבוצה לצרף שחקן כנף, כשבימים הקרובים היא צפויה להיפגש עם בני יהודה לגבי עסקת אלמוג בוזגלו. יואב כץ לא מוכן לשלם בשלב זה את המחיר עבור כרטיסו, שנאמד בכחצי מיליון שקל.

כך או כך, בני יהודה הבהירה כי הפגישה תיערך רק לאחר החתימה הסופית של עסקת מאור קנדיל, שתסלול את הגעתו של מאוויס צ'יבוטה אליה. פפאזוגלו עדיין לא נרשם למשחק הראשון באירופה, מול FH ביום חמישי, אך הפועל חיפה תרשום אותו ביממה הקרובה, משום שהיא רשאית לעשות זאת עד מחר. "אם לא תהיה התפתחות משמעותית, נרשום רק את פפאזוגלו לאירופה ואחרי הסיבוב הראשון נחליט אילו שחקנים נוספים נצרף", אמר כץ. קלינגר לוחץ להחתים גם את שון גולדברג ממכבי תל אביב, לאחר שבמועדון פנו רשמית למכבי תל אביב בעניין.

שחקן בני יהודה אלמוג בוזגלו חוגג. יוסי ציפקיס
ההחתמה הבאה של יואב כץ? אלמוג בוזגלו/יוסי ציפקיס

במועדון אישרו את הידיעה לפיה גילי ורמוט יהיה הקפטן של הקבוצה. "לגילי יש תכונות של מנהיג, ברור שהוא מתאים לתפקיד", אמרו במועדון. במועדון הבהירו כי במידה ועיריית עכו תפחית משמעותית את מחירו של בן אז'ובל היא תגיש הצעה רשמית על השחקן. "המחיר גבוה מאוד, כרגע אנחנו מתמקדים בעסקה אחרת", אמר כץ. ניר קלינגר רוצה גם את מוחמד גדיר, אך גם במקרה שלו - ברקת שכבר הפחיתה את המחיר למאה אלף דולר, לא מוכנה להתפשר בינתיים.

כץ וקלינגר לא אהבו את ההחלטה לקיים את משחק אלוף האלופים יומיים אחרי המשחק באירופה והקבוצה תעלה בהרכב משני. "עובדה שמכבי תל אביב ובית"ר ירושלים משחקות ביום ראשון, כנראה שלא היו עושים את זה לקבוצה אחרת", אמרו במועדון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully