וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פתח תקוה: בכורה לקאניוק, עוד צמד ללידור כהן מבישולים של בניון

23.7.2018 / 21:00

הקבוצה של אלישע לוי חתמה את מחנה האימונים עם ניצחון נוסף, 0:3, סלביה סראייבו. הרכש החדש עלה מהספסל. ברוסו פתח את החגיגה מבישול של פסר, בניון ולידור כהן הצטיינו

גידי קאניוק. דוברות מכבי פתח תקוה, אתר רשמי
רשם בכורה. קאניוק/אתר רשמי, דוברות מכבי פתח תקוה

מכבי פתח תקוה תשוב מחר (שלישי) בערב לישראל אחרי שסיימה את מחנה האימונים שלה באוסטריה בניצחון 0:3 על סלביה סראייבו מהליגה השנייה בבוסניה. זו תוצאה זהה לזו שהשיגה הקבוצה במשחק האימון ביום שישי מול רודש הקרואטית. במשחק הראשון, כזכור, הפסידה מכבי פתח תקוה 1:0 לרובין קאזאן. כמו במשחק הראשון, גם הפעם לידור כהן כבש צמד. דידייה ברוסו כבש גם הוא שער ומי ששותף לראשונה במדי הקבוצה היה הבן החוזר גידי קאניוק, שנכנס כמחליף. מוחמד סרסור לא שותף משום שנפצע באימון אתמול.

בדקה ה-32 ברוסו נגח והבקיע מבישול מדויק של נאור פסר. בדקה ה-50: לידור כהן הבקיע ממסירה של יוסי בניון. ארבע דקות אחר כך כהן חתם את התוצאה מבישול נוסף של בניון.

הרכב מכבי פתח תקוה: צחי גיגי; נאור פסר, עומר דנינו, תומאס סיבוק, גל שיש; רומאריו פירס, דידייה ברוסו, מנור סולומון, תומר בנבנישתי, יוסי בניון; לידור כהן.

כן שותפו: עודד אלקיים, עידן אדהנני, איתי טאקו, גידי קאניוק, פאדי זידאן, תאי בריבו, לירן רוטמן, ז'והאן מרסיאל, יובל שבתאי, יוסי גינזבורג, דניאל כהן.

שחקני מכבי פתח תקוה. אתר מכבי פתח תקוה, אתר רשמי
לא התקשו במיוחד/אתר רשמי, אתר מכבי פתח תקוה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully