וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המו"מ בין פקהארט לפנאתינייקוס נמשך. הפערים: 200 אלף יורו

23.7.2018 / 12:47

מועדון הפאר היווני מעוניין לשאול את החלוץ הצ'כי מהפועל באר שבע, אך מציע לו שכר נמוך משמעותית מזה שהוא אמור להרוויח בישראל. קורהוט שוקל הצעה מבלגיה, דודו גורש יפתח מול זאגרב?

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

הפועל באר שבע משלימה את הכנותיה למשחק מחר (שלישי, 21:00, ספורט 1) נגד דינמו זאגרב. ברק בכר עדיין מתלבט לגבי ההרכב. בימים האחרונים מסתמן שדודו גורש יפתח בין הקורות וגם דן איינבינדר ייכלל בהרכב. ז'וליאן סטו צפוי לפתוח גם כן כבלם שלישי או כקשר אחורי לצד ג'ון אוגו. ההתלבטות העיקרית של בכר היא בין חן עזרא לחנן ממן, כשאחד מהם עשוי להמתין על הספסל.

שחקן אחד שבוודאות לא יפתח הוא תומאש פקהארט. בעיתונות היוונית דווח היום (שני) שהשיחות בין פנאתינייקוס לחלוץ נמשכות והפערים עומדים כעת על 200 אלף יורו. היוונים מציעים לו 300 אלף יורו (בבאר שבע שכרו עומד על כ-500 אלף יורו) ומעוניינים לקבל אותו בהשאלה.

גם מיחאי קורהוט בדרך החוצה. המגן היה אמור להמריא בסוף השבוע לקפריסין כדי לחתום באנורתוזיס אך ביטל את הטיסה בטענה שהוא שוקל הצעה מהליגה הבלגית. בבאר שבע מעריכים שבכל מקרה קורהוט יעזוב בהשאלה או מכירה ויפנה את המקום למיגל ויטור שיחזור מהקפאה.

עוד בבאר שבע: אליניב ברדה יחתום על חוזה בתפקידו החדש כאשר הקבוצה תחזור מקרואטיה.

תומאש פקהארט שחקן הפועל באר שבע. קובי אליהו
בדרך חזרה ליוון? פקהארט/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully