וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דאגה בהפועל רעננה: אנגוואוקם מאושפז בבית חולים עם חשש למלריה

החלוץ הקמרוני בן ה-29 שהצטרף הקיץ למועדון סובל מחום גבוה שלא יורד בזמן מחנה האימונים של הקבוצה בפולין. ברעננה ישנו חשש גדול למצבו ומהידבקות של שאר אנשי הצוות והשחקנים

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

דאגה בהפועל רעננה: החלוץ הקמרוני אריאל אנגוואוקם שהצטרף הקיץ למועדון, מאושפז כבר מספר ימים בבית חולים בפולין עם חשש למלריה, זאת בזמן ששאר הקבוצה עורכת את מחנה האימונים שלה. אנגוואוקם סובל מחום גבוה שלא יורד, וברעננה ישנו חשש גדול למצבו ומהידבקות של שאר אנשי ושחקני המועדון. המנכ"ל גיל קופר שוהה איתו בבית החולים.

אנגוואוקם בן ה-29 מתנשא לגובה של 1.88 מטר ואמור להיות חלוץ המטרה המוביל של קורצקי בעונה הבאה. את מרבית הקריירה שלו בילה בפינלנד שם רשם 142 הופעות בליגה הבכירה במדי מספר קבוצות וכבש 43 שערים. בינואר האחרון עבר לאל חור הקטארית ובמדיה כבש שער אחד בתשעה משחקים. הוא שיחק גם בטורקיה ונבחן בעבר בקבוצות בולגריות והונגריות בהן לא הצליח להשיג חוזה.

כזכור, אתמול המועדון הודיע שאור דסה (19) הושאל ממכבי תל אביב פעם נוספת. הקשר שיחק ברעננה כבר בעונה שעברה כשהצטרף בחודש ינואר ורשם 10 הופעות ליגה וכבש שער אחד. שחקן נוסף שמועמד לחזק את הקבוצה הוא עדן קארצב, שהושאל בעונה שעברה ממכבי תל אביב לבית"ר תל אביב/רמלה.

עוד בנושא:

ערוץ הטלגרם של וואלה! ספורט
אור דסה הושאל ממכבי תל אביב להפועל רעננה
החלוץ הקמרוני אריאל אנגוואוקם חתם בהפועל רעננה

אריאל אנגוואוקם.
רפואה שלמה. אריאל אנגוואוקם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully