וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הישג גדול לסייקלינג אקדמי הישראלית: בן הרמנס ניצח בטור של אוסטריה

14.7.2018 / 16:27

הקבוצה המקצוענית הישראלית הראשונה בענף האופניים, חגגה תואר ראשון לאחר ניצחון של הרוכב הבלגי המוביל שלה בטור האוסטרי. גיא ניב סייע להרמנס: "הרגשה נפלאה להיות שותף לניצחון גדול כזה"

יח"צ - חד פעמי

קבוצת סייקלינג אקדמי הישראלית רשמה היום (שבת) את ההישג הכי גדול שלה מאז הקמתה, כאשר ניצחה את הטור של אוסטריה עם הרוכב הבלגי בן הרמנס. לאחר ההשתתפות ההיסטורית בג'ירו ד'איטליה, מדובר בציון דרך משמעותי עבור הקבוצה המקצוענית הישראלית הראשונה בענף האופניים.

הטור האוסטרי, למרות קיומו בצל הטור דה פראנס, נחשב לאחד הוותיקים בעולם והוא ציין 70 שנה להיווסדו. סייקלינג אקדמי התמודדה עם 10 קבוצות פרו טור ופרי וקונטיננטל - שני הדרגים הבכירים בעולם האופניים המקצועני - אך אף אחד מהרוכבים לא הצליח לגבור על הרמנס.

ערוץ הטלגרם של וואלה! ספורט

בן הרמנס, רוכב אופניים בלגי קבוצת סייקלינג אקדמי. סייקלינג אקדמי, אליסה האווסמסר, אתר רשמי
בן הרמנס חוגג/אתר רשמי, סייקלינג אקדמי, אליסה האווסמסר

במשך חמישה שלבים הרריים רצופים שכללו למעלה מ-20 פסגות שונות ברחבי אוסטריה, הצליחו הרמנס וחמשת חבריו לקבוצה, ובכללם הישראלי גיא ניב, לשמור על פער 18 השניות שהחזיק הרמנס. "עמדנו בכל הלחצים ועמדנו מול כל ההתקפות", אמר גיא ניב, שכזכור היה הישראלי השני אי פעם שזינק לג'ירו, אבל נחל שם אכזבה כאשר מחלה הכריעה
אותו בקטע החמישי. "זו הייתה הרגשה נפלאה להגן על ההובלה של בן הרמנס ולהיות שותף לניצחון גדול כזה".

הרמנס סיכם: "אני גאה בקבוצה שלי. הגעתי לאקדמי מקבוצות גדולות, אבל כאן מצאתי קבוצה שהאמינה בי
ורוכבים צעירים כמו גיא וכל האחרים שנתנו עבורי את הנשמה. אני לא יכול להיות גאה בהם ומאושר שיכולתי להחזיר לקבוצה על האמון".

הבעלים של אקדמי רוני בר און וסילבן אדמס בירכו את הקבוצה על הניצחון הגדול: "זה רגע גדול שמוכיח שצדקנו בדרכנו ובאמון שנתנו ברוכבים שלנו. בן ניצח על הקיצביל ומאותו רגע הקבוצה נלחמה להגן על הניצחון מול יריבות גדולות. אנחנו כה גאים בקבוצה וזו רק ההתחלה".

עוד באותו נושא

טור דה פראנס: דילן חרונווחן ההולנדי ניצח בפעם השנייה ברציפות

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully