וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב הודיעה על הישארותו של גיא גודס כעוזר מאמן

11.7.2018 / 20:44

שחקן העבר יישאר אצל הצהובים כיד ימינו של נבן ספאחיה גם בעונה הקרובה. מאחורי הקלעים מדברים בהנהלת המועדון על היערכות לקבוצה אחת בלבד ולא לשחק בשתי קבוצות שונות בעונה הבאה

צילום ועריכה: קובי אליהו

מכבי תל אביב הודיעה הערב (רביעי) רשמית כי גיא גודס, עוזר המאמן, ימשיך לעונה נוספת במועדון. בין גודס למאמן נבן ספאחיה יש יחסים חמים והקרואטי רצה בו לעונה נוספת. מוקדם יותר הכריזו הצהובים על המשך חוזה מחודש עם ג'רמי פארגו, שישלים את הקו האחורי עם סקוטי ווילבקין. דיאנדרה קיין ואלכס טיוס ימשיכו גם הם.

ג'ון דיברתולמיאו ומייקל רול ימשיכו גם הם בקבוצה, בעוד קנדריק ריי ואנג'לו קלויארו הצטרפו. בתוך כך, הצהובים שוחחו מאחורי הקלעים על היערכות לקבוצה אחת בלבד ולא לשחק בשתי קבוצות שונות, כפי שרצו והכריזו בחודשים האחרונים.

ג'רמי פארגו, שצפוי להרוויח כ-750 אלף דולר בעונה הקרובה, הגיע כזכור לקדנציה שלישית במכבי תל אביב באפריל 2018 והעמיד ממוצעים של 13.2 נקודות למשחק. פארגו (32, 1.88), החל את דרכו בישראלי בגלבוע/גליל בעונת 2009 ממנה עבר למכבי תל אביב ונדד בין שלוש קבוצות NBA לפני שחתם בצסק"א מוסקבה בעונת 2013. הוא חזר למכבי בעונת 2014/15 ושיחק בליגה הסינית עד שהוחלט להחזיר למועדון.

נבן ספאחיה, גיא גודס, חגיגות אליפות מכבי תל אביב. קובי אליהו
נשאר בתפקידו. גודס/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully