וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כץ לא מדבר עם השחקנים: "שקלתי לעזוב, אבל אני נשאר וכועס מאוד"

11.7.2018 / 13:33

בעלי הפועל חיפה הגיע להולנד ואמר: "כועס על פרשת ההתכתבות בווטסאפ". עדן בן בסט עשוי להתנצל. מבחן ראשון במחנה האימונים: הקבוצה נחתה בהולנד ותשחק היום מול אוסטנד הבלגית

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

"שקלתי לעזוב את הפועל חיפה, אבל אני נשאר בקבוצה ולא אעזוב. אני כועס מאוד על השחקנים ועל מה שקרה בפרשה". כך אמר הבוקר (רביעי) בעלי הפועל חיפה יואב כץ בעקבות התכתבות שחקני הקבוצה בוואצאפ הקבוצתי כנגד התנאים שהם מקבלים במועדון. אחרי הדברים שאמר, כץ הגיע למתקן האימונים של הקבוצה בהולנד ונמנע מלדבר עם השחקנים. חלק מהם אף ניגש לכץ על מנת לנסות ולדבר איתו, אך שחקנים ששהו במקום סיפור שהבעלים נראה כעוס מאוד ובשלב זה, לפחות עד שייכנס אסיפה, נמנע מלשוחח איתם.

כזכור, שחקני הקבוצה כעסו מאוד לאחר שהתבקשו להביא כפכפים ונעליים למחנה. מי שהחל את ההתכתבות הוא עדן בן בסט, ששוקל להתנצל בעקבות האירוע. במועדון חיפשו אתמול את המדליף אך טרם הגיעו אליו. "הוא ייקנס, למען יראו וייראו", נאמר.

הקבוצה נחתה אתמול בהולנד שם תחל היום את מחנה האימונים שלה במשחק מול אוסטנד הבלגית. סוהיל ארמלי לא המריא למחנה למרות שחוזהו נמצא אצל כץ. כך או כך, גיא חדידה צפוי לחתום.

(עדכון ראשון: 08:35)

בעלי הפועל חיפה יואב כץ. יוסי ציפקיס
סוער בכרמל. יואב כץ/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully