וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוד אקס ישראלי? אולימפיאקוס הגישה הצעה לפריאיי הנרי

9.7.2018 / 10:16

קבוצתו של דיוויד בלאט מעוניינת בגארד האמריקאי, ששיחק לפני שנתיים בהפועל אילת וכיכב העונה בטופאש בורסה. יאניס פפאפטרו צפוי לחצות את הכביש מאולימפיאקוס לפנאתינייקוס

one

האם דיוויד בלאט יביא לאולימפיאקוס עוד זר שהופיע בליגת העל? אחרי החתמתו המפתיעה של זאק לידיי מגלבוע/גליל בסוף השבוע, לוואלה! ספורט נודע כי סגנית אלופת יוון רוצה גם את אקס הפועל אילת, פריאיי הנרי, ואף הגישה לו הצעה.

הנרי (25, 1.96) שיחק באילת בעונת 2016/17 והעמיד ממוצעים של 11.2 נקודות, 5.2 ריבאונדים ו-5.9 אסיסטים בליגת העל, אך הקבוצה הודחה ברבע גמר הפלייאוף. את הפריצה הגדולה שלו הוא רשם בעונה החולפת במדי טופאש בורסה, אותה הצעיד באופן מפתיע לגמר הטורקי עם מאזנים אישיים של 10.6 נקודות, 4.3 ריבאונדים ו-6.1 אסיסטים.

אם ינחת בהיכל השלום והאחווה, הנרי יחליף את בריאן רוברטס - בעצמו אקס "ישראלי" מגלבוע/גליל - שעזב את אולימפיאקוס בתום עונה אחת בלבד וימשיך את הקריירה באוניקאחה מלאגה, נציגת ספרד ביורוקאפ.

אחד המעברים הגדולים של הקיץ ביוון נראה קרוב להתממש: יאניס פפאפטרו החליט לעזוב את אולימפיאקוס בתום חמש עונות, ועל פי הדיווחים הוא צפוי לחתום לשלוש העונות הבאות בפנאתינייקוס, שהבטיחה לו את משבצת הסמול פורוורד הבכיר בקבוצה.

שחקן מכבי תל אביב יוגב אוחיון, שחקן הפועל אילת פירייה הנרי. ברני ארדוב
בדרך לאימפריה מפיראוס. הנרי במדי הפועל אילת/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully