וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוארך בשלושה ימים מעצרו של הבעלים של מועדון בליגת העל

9.7.2018 / 13:39

סנגורו של הבעלים טען בבית המשפט שמרשו משתף פעולה עם החוקרים, בעוד המשטרה הציגה מסמכים סודיים שהושגו לאחרונה. החוקר העיד: חשד להלבנת הון בהיקף של עשרות מיליוני שקלים

גבר אזוק. SHUTTERSTOCK,
גבר אזוק/SHUTTERSTOCK

בית המשפט האריך היום (שני) את מעצרו של הבעלים של קבוצת כדורגל מליגת העל עד ה-12 ביולי. הבעלים נעצר ביום שני שעבר ביחד עם שבעה אנשים נוספים והם חשודים בעבירות של קבלת דבר במרמה, קשירת קשר לביצוע פשע, עבירות מס והלבנת הון. השופט הורה של ביטול צו איסור פרסום שמו של הבעלים, אבל נתן ארכה עד מחר ב-12:00 כדי לאפשר לסנגורו להגיש ערעור.

המשטרה ביקשה היום הארכת מעצר של שבעה ימים לכל החשודים וחוקר המשטרה שהעיד, סיפר על חשד שהיקף הלבנת ההון עומדת על עשרות מיליוני שקלים. המשטרה הציגה לשופט גיא אבנון מסמכיים סודיים שאותרו בימים האחרונים, בעוד עורך דינו של הבעלים טען שמרשו משתף פעולה באופן מלא עם החוקרים ועונה על כל השאלות.

השופט אבנון מאריך את מעצר הבעלים בשלושה ימים ואמר: "ללא קשר לשיתוף הפעולה של החשוד והתשובות שמסר בחקירתו, החשד נגדו התעצם. ככל שלא יהיו התפתחויות משמעותיות, אני מצפה מהמשטרה לשקול שיחרור החשוד במועד זה".

על פי החשד, הבעלים ואדם נוסף היו אחראים על המזנונים באצטדיון העירוני בחיפה, באצטדיון טדי בירושלים, בארנה בירושלים, בספארי ברמת גן וניהלו שתי מערכות של רישום במזנונים - מערכת אחת אמיתית של הזמנות ומכירות ששיקפה את היקף הסחר באיצטדיונים, ומערכת שנייה של חשבוניות וסחר פיקטיביים שלא שיקפו את ההתנהלות ובעצם העלימו הכנסות בהיקפים עצומים ואף הלבינו כספים בהיקפים גדולים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully