וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסאגה נמשכת: שטקוס דורש מכץ חוזה לשלוש שנים

6.7.2018 / 7:25

השוער לא עבר לבאר שבע לאחר שכץ שלח לבאר שבע הסכם מתוקן בכתב ידו. כעת, הליטאי דורש לפתוח את ההסכם הנוכחי. כץ טוען: "הסיכום עם קליימן לא רלוונטי. קבענו שלא נחתום אם שטקוס לא עובר". אימון: 0:1 על חדרה, אראל כבש

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

הסאגה שלא נגמרת: אחרי שלא חתם במדי הפועל באר שבע, בה היה אמור לשדרג את שכרו בעשרות אחוזים, שוער נבחרת ליטא ארנסטס שטקוס דרש מיואב כץ לפתוח את החוזה שלו ולהאריך אותו בשנתיים נוספות - כלומר לחתום לשלוש שנים. החוזה הנוכחי אינו מספק את השוער, שאתמול כבר השלים עם המעבר לבאר שבע אך נשאר בכרמל. כץ שוקל את הבקשה אך נראה כי לא יוכל להתחמק ממנה, משום שהשוער לא מוכן להמשיך בהסכם הנוכחי שלו בקבוצה.

שטקוס ידע על פיצוץ ההסכם דרך התקשורת. אתמול בשעות הצהריים התברר כי כץ שלח את ההסכם המתוקן תוך שהוא מבצע מספר שינויים בכתב ידו. סוכנו של השוער דודו דהאן קיבל עדכון על כך מראשי הפועל באר שבע, שהודיעו לו כי הסיכום מבוטל. בניגוד לשמועות, שטקוס לא חתם על חוזה בהפועל באר שבע וגם בוריס קליימן לא חתם על חוזה בהפועל חיפה - כך שהעסקה לא מחייבת את שני הצדדים. "הסיכום עם קליימן לא רלוונטי", התייחס הלילה כץ למה שהוא מגדיר כ"סיכום לא מחייב". "קבענו במסגרת הסיכום שלא נחתום על חוזה כל עוד שטקוס לא עובר".

ארנסט שטקוס שוער הפועל חיפה. אדריאן הרבשטיין
הסאגה נמשכת. ארנסט שטקוס/אדריאן הרבשטיין

אחד התנאים שניסה כץ לשנות בהסכם היה שהעסקה תצא לפועל רק אם להפועל חיפה יהיה שוער חדש תוך 24 שעות. "באר שבע לא רצתה להסתבך. היא רצתה להחתים שוער ומהר. היה לה שוער על הכוונת, בעסקה ללא סיכון. נכון שהם ביקשו לבטל, אבל זה היה בגלל ההתניות של יואב", אמרו.

שטקוס פתח היום, כמובן, בשערה של הקבוצה במשחק אימון בו היא גברה 0:1 על העולה החדשה הפועל חדרה. את שער הניצחון הנאה, בבעיטה לחיבורים, כבש גל אראל בדקה ה-75. את השער בישל מאמון קשוע. במועדון ייפגשו עם חיים מגרלישווילי, שחזר להתאמן, בנוגע לעונה הבאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully