וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוד לפני תחילת העונה: קובי רפואה סיים את דרכו בהפועל תל אביב

המאמן שהעלה את האדומים לליגת העל לאחר עונה אחת בלבד בלאומית החליט לעזוב. הסיבה: חוסר שביעות רצון של רפואה מכך שההנהלה לא החתימה שחקנים משמעותיים. שרון מימר הוא המועמד הבולט להחליפו

צילום ועריכה: קובי אליהו

קובי רפואה סיים את דרכו בהפועל תל אביב. זאת על רקע חוסר שביעות רצון של רפואה מכך שהנהלת המועדון לא חיזקה את הקבוצה בשחקנים משמעותיים. שרון מימר הוא המועמד המוביל להחליפו.

את העונה שעברה החל רפואה כמאמן מכבי פתח תקוה אולם במהלך ספטמבר התפטר מתפקידו. חודש לאחר מכן החליף את מוטי איוניר כמאמן הפועל תל אביב בליגה הלאומית ותחת הדרכתו האדומים שבו לליגה הבכירה לאחר שנת היעדרות אחת. לאחר העלייה הצהירו הבעלים כי המועדון יעמוד את אחד התקציבים הגדולים בליגת העל, אולם רפואה לא אהב את העובדה שההנהלה לא הצליחה לצרף אף שחקן משמעותי מאלו שהוא הביע עניין בהם. על רקע זה התקיימה שיחה קשה בינו לבין בעלי המועדון שהובילה בסופו של דבר לסיום ההתקשרות בין הצדדים.

כעת שרון מימר הוא המועמד המוביל להחליף את רפואה. אגב, מימר כבר החליף את רפואה בקבוצה אחרת, כשמונה למאמן מכבי פתח תקוה בשנה שעברה. עם זאת ההתקשרות של מימר עם הקבוצה של משפחת לוזון הסתיימה בסיומה של העונה ולא חודשה. גם מסאי דגו שאימן בעונה שעברה את הפועל כפר סבא והפועל אשקלון הוזכר כמועמד להחליף את רפואה בהפועל תל אביב.

הפועל תל אביב קובי רפואה. קובי אליהו
כבר לא אדום. קובי רפואה/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully