וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל רעננה: מרטין אלאניס האורוגוואי סיכם וינחת כדי לחתום

שחקן הכנף יושאל מגוויאקיל האקוודורית ואם ירשים, רעננה תממש את אופציית הרכישה. למרות גילו הצעיר (25), הספיק לעבור בשלל מדינות ומעולם לא שיחק יותר מחצי עונה באותה קבוצה. גם אנגוואוקם נוחת במטרה לחתום

צילום מסך

בווידאו: מרטין אלאניס כובש

הקשר האורגוואי מרטין אלאניס בן ה-25 סיכם בהפועל רעננה לעונה והוא ינחת היום (רביעי) בישראל כדי לחתום על חוזה ולהצטרף באופן רשמי לקבוצה. אלאניס יושאל לרעננה מגוויאקיל האקוודורית ואם הוא ירשים בעונה הקרובה ויהפוך לבורג מרכזי, הקבוצה מהשרון תממש את האופציה לרכוש אותו.

אלאניס הוא קשר כנף שמשתייך לגוויאקיל האקוודורית. הוא שיחק בכמה קבוצות באורוגוואי ולמרות גילו הצעיר, כבר הספיק לעבור גם במורליה (מקסיקו), ארחנטינוס ג'וניורס (ארגנטינה), שאפקוונסה (ברזיל) וריאל אוביידו (ספרד). הוא מעולם לא שיחק באותה קבוצה יותר מחצי עונה ברציפות ומעניין יהיה לראות האם ברעננה זה סוף סוף יקרה.

אלאניס יחתום כזר החמישי של הקבוצה. מי שייגרע ממצבת הזרים הוא הבלם מוחמד עלי קמארה, שאמור להימכר לגנק הבלגית או יאנג בויז השוויצרית. ברעננה החליטו לצרף בלם ישראלי במקומו.

מאמן הפועל רעננה מנחם קורצקי. מגד גוזני
מצא את שחקן הכנף שהוא חיפש. קורצקי/מגד גוזני

שחקן נוסף שינחת כדי לחתום הוא החלוץ הקמרוני אריאל אנגוואוקם. מדובר בחלוץ קמרוני בן 29, שמתנשא לגובה 1.88 מטר ושיחק לאורך מרבית הקריירה בפינלנד.

אנגוואוקם הגיע לפינלנד ב-2011 ומלבד קדנציה קצרה בדנזיליספור, הוא שיחק בכמה קבוצות פיניות עד תחילת 2018. בינואר האחרון עבר לאל חור הקטארית ובמדיה כבש שער אחד בתשעה משחקים. בפינלנד הוא רשם 142 הופעות בליגה הבכירה ובהן כבש 43 שערים.

הפועל רעננה צירפה מוקדם יותר הקיץ את מירקו אורמוש שהגיע אליה מהפועל אשקלון. בקבוצה מקווים שהשנה תושג יציבות בעניין הזרים, אחרי שבשנה שעברה הוחתמו ושוחררו ז'ורדן פושה, מרקו אדאמוביץ', פלורין פוארצ'ה, תומאש קוסיצקי וגיז'רמו ויסקארה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully