וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עדן בן בסט: "אם לא נגיע לפלייאוף העליון זה כישלון"

4.7.2018 / 7:41

חלוץ הפועל חיפה דיבר על המטרות. קלינגר מתלבט בנוגע לעמדת הזר, מעקב אחר פציעתו של הנבחן סלישקוביץ. קשוע שפונה מדירתו ממשיך להחרים האימונים. שחקנים תהו: מדוע התאמנו עם החסות הישנה?

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

אחרי אימון הפתיחה שנערך אתמול (שלישי), בהפועל חיפה מנסים לקדם את הגעת שחקני הרכש לקבוצה. ניר קלינגר רוצה לצרף עוד שני שחקנים כדי לסגור את הסגל, כשהוא עדיין מתלבט בין החתמת מגן וחלוץ, שאחד מהם יהיה ישראלי, או צירופו של קלאודמיר בנוסף לאחד מהם, שיוביל לשחרור אחד הזרים הקיימים. פטאר סלישקוביץ נחת אתמול להתרשמות. הקרואטי בן ה-27 שיחק בעונה החולפת בהאלשר מהליגה השלישית בגרמניה וכבש 4 שערים ב-10 משחקים והוא הגיע לישראל על מנת לבחון מקרוב האם הוא התגבר על הפציעה שעבר, בעקבותיה נעדר תקופה ממושכת אחרי שעבר ניתוח בברכו.

הקשר סוהיל ארמלי היה אמור לחתום אתמול אך החתימה נדחתה מסיבות טכניות והיא אמורה להתבצע היום או מחר. גם נס זמיר עשוי להצטרף רשמית בקרוב ולצאת עם הקבוצה למחנה. גיא חיימוב הודיע כי לא יצטרף לקבוצה גם אם יעזוב את הפועל באר שבע. ללא קשר אליו, במועדון עדיין מסמנים את מיחאי קורהוט ואת אחד החלוצים הישראלים שיעזבו את באר שבע כמועמדים.

לערוץ הטלגרם של וואלה! ספורט

עדן בן בסט שחקן הפועל חיפה. קובי אליהו
"חובת ההוכחה היא עלינו". בן בסט/קובי אליהו

מאמון קשוע הודיע להנהלת הקבוצה כי ימשיך להחרים את האימונים עד שהמנכ"ל אורן שטרלינג יגיע להסדר עימו. הוא טוען כי פונה מדירתו והמועדון לא דאג לו לדרך הולמת כדי להגיע לאימונים.

עדן בן בסט התייחס לפתיחת האימונים של הקבוצה ואמר: "כיף לראות את האוהדים. הם הגיעו בעקבות הכדורגל החיובי ועכשיו בזכות הזכיה בגביע. יש סגל והקיים הוא סגל טוב. אם לא נתברג בפלייאוף העליון זה יהיה כישלון. המטרה היא אותה מטרה. חובת ההוכחה היא עלינו".

שחקני הקבוצה התאמנו גם אתמול עם המדים של העונה שעברה, מה שיצר לא מעט תהיות לגבי המהלך. המועדון חתום על הסכם עם המאמצת החדשה, "בוגארט", אך למרות זאת עלה להתאמן עם המדים הישנים שכוללים את החסות של "פירסט אינדקס". הבוקר הודיעה הקבוצה כי השחקנים כבר מדדו אתמול חליפות בחנות המאמצת החדשה בקריון, זאת לרגל השתתפות הקבוצה בליגה האירופית. גם מכונת הקרח במועדון, שמשמשת אותם לאחר פציעות, אינה תקינה. שחקנים רכשו השבוע קרח בעצמם. "מביך שאי אפשר לקבל טיפול ראשוני אחרי פציעה", אמר אחד מהם.

עוד באותו נושא

ניר קלינגר: "אף שחקן שלנו לא עובר. הנבחרת? כרגע אני פה"

לכתבה המלאה
שחקני הפועל חיפה גל אראל, מקסים פלקושצ'נקו, אלי אלבז. משה מעוז,
גל אראל, מקסים פלקושצ'נקו ואלי אלבז/משה מעוז

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully