וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מעצרו של בעלי קבוצת הכדורגל הוארך עד יום שני

2.7.2018 / 21:20

השופט גיא אבנון העניק "הנחת מיליונר" ואסר את פרסום שמו בשל עושרו הרב. החשדות המיוחסים לו: העלמת הכנסות בהיקפים עצומים והלבנת כספים במסגרת הונאת המזנונים באצטדיונים

קופות, אצטדיון טדי. ברני ארדוב
רישום כפול גם בניהול המזנון בטדי/ברני ארדוב

מעצרו של בעל קבוצת הכדורגל בליגת העל הוארך הערב (שני) עד יום שני הבא. השופט גיא אבנון העניק לבעל הקבוצה "הנחת מיליונר" ואסר את פרסום שמו בשל עושרו הרב והעובדה כי הוא מעסיק עובדים רבים והחשש כי פרסום שמו עשוי לגרום לו נזק כלכלי.

במהלך הדיון סיפר עו"ד שחר חצרוני, סנגורו של בעל הקבוצה, כי האיש הוא בעליהם של עסקים רבים בתחום המסעדנות וכי הוא מגלגל מחזור של 50 מיליון שקלים בעסקיו בכל חודש. הסנגור סיפר כי הוא לא רקח קשר פלילי עם אורי לוזון, יד ימינו של עמיר מולנר, כדי לזכות במכרזים להפעלת המזנונים בארנה בירושלים ובאצטדיון טדי, אלא שבמהלך הופעה של אייל גולן הוא גילה את הפוטנציאל העסקי בהפעלת המזנונים והחליט לגשת למכרז. עוד טען כי במהלך הפעלת המזנונים בעונות הספורט האחרונות הוא הפסיד 300 אלף שקלים והוא לא העלים מס ולא הסתיר רווחים. השופט קבע כי יש חשד סביר בביצוע העבירות והאריך את מעצרו.

עוד בנושא:
לערוץ הטלגרם של וואלה! ספורט
בעלי קבוצת כדורגל בליגת העל נעצר בחשד לעבירות מס ומרמה
יריות נורו לעבר בית גרושתו של עמוס לוזון; אין נפגעים

הונאת המזנונים הענקית במגרשי הכדורגל ובספארי ברמת גן - אלה החשדות שמייחסת המשטרה ואנשי רשויות המס לבעלי קבוצת הכדורגל בליגת העל ולאורי לוזון, הנחשב למספר 2 בארגון הפשע של עמיר מולנר. גם מעצרו של לוזון הוארך עד יום שני, כשהשניים נעצרו הבוקר יחד עם שישה נוספים לאחר חקירה סמויה ממושכת של רשויות המס והיאחב"ל.

על פי החשד, השניים היו אחראים על המזנונים באצטדיון העירוני בחיפה, באצטדיון טדי בירושלים, בארנה בירושלים, בספארי ברמת גן ועל פי החשד הם ניהלו שתי מערכות של רישום במזנונים - מערכת אחת אמיתית של הזמנות ומכירות ששיקפה את היקף הסחר באיצטדיונים, ומערכת שנייה של חשבוניות וסחר פיקטיביים שלא שיקפו את ההתנהלות ובעצם העלימו הכנסות בהיקפים עצומים ואף הלבינו כספים בהיקפים גדולים.

(עדכון ראשון: 17:10)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully