וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סמפאולי: "רוצים להציג כדורגל יפה", לוריס: "יהיה משחק גדול"

אנשי נבחרות צרפת וארגנטינה ערכו מסיבות עיתונאים לקראת שמינית הגמר (שבת, 17:00, כאן 11). באנגה: "מסי הוא המנהיג, אבל צריך לעזור לו". דשאן: "צריכים את גריזמן במיטבו"

שמינית הגמרהסתיים30/06/2018
צרפת
  • גריזמן (13, פנדל)
  • פבארד (57)
  • אמבפה (64)
  • אמבפה (68)
3:4
  • (41) מריה
  • (48) מרקדו
  • (90) אגוארו
ארגנטינה
רויטרס

הרכבי הקבוצות

שופט: עלירזה פגאני (איראן)
אצטדיון: קאזאן ארנה (קאזאן)
קהל: 42873

    ארגנטינה

    המאמן חורחה סמפאולי עשוי לפתוח לראשונה מאז מאי 2017 עם אותו הרכב בשני משחקים רצופים. המשמעות היא שהיגואין ודי מריה יפתחו כשאגוארו ודיבאלה ימשיכו על הספסל. אנסו פרס סוחב פציעה קלה ואם לא יוכל לשחק, לוקאס ביגליה עשוי לפתוח במקומו.

    סמאפולי אמר במסיבת העיתונאים: "אנחנו מלאי ביטחון, התכוננו טוב. נשחק חזק כמו ששיחקנו נגד ניגריה. העלייה הדרמטית משלב הבתים נתנה לנו חיזוק מנטלי. צרפת היא נבחרת כשרונית ומלאת תשוקה, השחקנים שלה ישימו את הלב שלהם על המגרש. יש לה מהירות יוצאת דופן, במיוחד בהתקפות מעבר. יש לה הגנה נהדרת שקשה לחדור אליה. ניסינו לבחון באימונים מספר שיטות כדי להפתיע אותם. אנחנו רוצים להיות יותר דומיננטיים עם הכדור. ליאו מסי הוא גאון, ואנחנו מנסים לעזור לו כמה שניתן. אני בטוח שלצרפת יש תכנית כיצד לנטרל אותו, אבל לנו יש תכנית כיצד לחזק אותו. אני מקווה שנשחק עם הרבה תשוקה, אבל מעל לכל, שנציג כדורגל יפה".

    אבר באנגה הוסיף: "אנחנו במגמת שיפור בטורניר, כולם רואים את זה. אני מקווה שנוכל להשתפר גם נגד צרפת. ליאונל מסי הוא המנהיג שלנו, הוא תמיד רוצה לנצח, אבל אנחנו צריכים לעזור לו. לכל שאר השחקנים שמשחקים צריכה להיות יכולת להוביל כשלא הולך, לצעוק כשצריך. המשחק מול ניגריה היה קשה, למזלנו הגדול הצלחנו לנצח ועכשיו חובת ההוכחה עלינו".

    עוד בנושא:

    מונדיאל ממוצע או מדהים? עיתונאים מסכמים את שלב הבתים
    כרטיס ברכה: השימוש במספר הכרטיסים להכרעה במונדיאל הגיוני ונכון
    10 אירופיות, 4 דרום אמריקאיות וגם יפן ומקסיקו: שמינית הגמר של מונדיאל 2018
    תקדים היסטורי במונדיאל: סנגל הודחה בגלל כרטיסים צהובים
    לערוץ הטלגרם של וואלה! ספורט

    ליאונל מסי שחקן נבחרת ארגנטינה, מאחוריו סרחיו אגוארו. רויטרס
    יהיה הראשון שכובש לדרום אמריקאית במונדיאל מאז קארקה ב-86? ליאונל מסי/רויטרס

    צרפת

    אחרי שעשה מהפכה בהרכב מול דנמרק, דידייה דשאן צפוי לחזור להרכב שניצח 0:1 את פרו מחזור לפני כן. המשמעות: אוליבייה ז'ירו יפתח בחוד לצידם של גריזמן ואמבפה ומטוידי יפתח בקישור לצד פוגבה וקאנטה שמקומם מובטח. סימן השאלה היחיד הוא בעמדת המגן השמאלי הבעייתית שכן לוקאס הרננדז פצוע ואם לא יהיה כשיר קימפמבה הצעיר עשוי להחליפו.

    דידייה דשאן שידריך מחר את הטריקולור בפעם ה-80 אמר במסיבת עיתונאים לקראת המשחק: "אני כבר המון שנים מאמן את הנבחרת וצברתי ניסיון עשיר. אני לא מחפש שיאים. כל מה שאני חושב עליו הוא זה לעבור את ארגנטינה. יש לנו כאן 14 שחקנים שאף פעם לא שיחקו בטורניר בסדר גודל כזה. אני לא מחפש תירוצים, אבל צריך לתת על זה את הדעת". על היכולת של אנטואן גריזמן במונדיאל אמר דשאן: "אחרי הדקה ה-75 במשחק נגד דנמרק הוא העלה את רמת המשחק שלו. מחר אנחנו נצטרך את גריזמן במיטבו".

    השוער הוגו לוריס הוסיף: "אנחנו מרגישים לחץ. זה טבעי שכולם מדברים על מסי. הוא משחק ברמה הכי גבוהה שרק אפשר משך שנים רבות. יש להם שאיפות ללכת עד הסוף אבל אנחנו לא נוותר. יש תחושה של משחק גדול".

    דידייה דשאן מאמן נבחרת צרפת במסיבת עיתונאים. רויטרס
    לא מתרגש מהמשחק ה-80 על הקווים של צרפת. דשאן/רויטרס

    טריוויה

    * מסי לא הבקיע שער בשלב הנוקאאוט של המונדיאל כבר 666 דקות.

    * צרפת לא ספגה שער בשבעת משחקיה האחרונים במונדיאלים מול יריבות מדרום אמריקה (757 דקות). השחקן האחרון שהבקיעה מולה במונדיאל היה קארקה הברזילאי ב-1986.

    * המאזן בין הנבחרות: 2:6 לארגנטינה בניצחונות ועוד שלוש תוצאות תיקו.

    * במסגרת הגביע העולמי היו שני מפגשים, שניהם בשלב הבתים: ארגנטינה ניצחה 0:1 ב-1930 ו-1:2 בדרך לזכייה הראשונה בטורניר הביתי ב-1978.

    * המפגש האחרון ביניהן היה ב-11 בפברואר 2009, אז ארגנטינה ניצחה 0:2 במשחק ידידות בסטאד ולודרום וליאונל מסי כבש את השער השני. פרט אליו, גם חאבייר מסצ'ראנו וסרחיו אגוארו פתחו אז, כשמהרכב היריבה שרד רק סטיב מנדנדה, היום שוער המשנה של צרפת.

    * עבור צרפת מדובר בחזרה לקאזאן ארנה, שם החלה את הטורניר עם 1:2 על אוסטרליה.

    * ארגנטינה רוצה רבע גמר רביעי ברציפות ותשיעי בסך הכול, בעוד הצרפתים מחפשים העפלה שמינית לשלב שמונה האחרונות.

    טרם התפרסמו תגובות

    הוסף תגובה חדשה

    +
    בשליחת תגובה אני מסכים/ה
      3
      walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully