וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חדרה פתחה עונה, ניסו אביטן: "יודעים לקחת שקל ולהוציא ממנו את המיטב"

28.6.2018 / 17:50

העולה החדשה התאמנה לראשונה, לוסיו לא השתתף. המאמן: "התקציב צנוע, אבל אנחנו בונים פה מועדון". היו"ר אורן גולן: "נקבל את אישור הרשם, כספי הניהול התקין יעזרו לחיזור בינואר"

צילום: שלומי גבאי. עריכת וידאו: תומר לוי

אישור מרשם העמותות עדיין אין וסכנת הפירוק עדיין מרחפת, אבל הפועל חדרה ממשיכה בהכנות והערב (חמישי) פתחה רשמית את עונת החזרה שלה לליגה הבכירה אחרי 39 שנים. המאמן ניסו אביטן צירף עד כה ארבעה שחקנים חדשים: החלוץ הברזילאי לוסיו שלא נטל חלק באימון, הקשר מוחמד אבו פאני והמגנים וויסאם רבאח ואור דדיה. אל האימון הגיע גם שי בן דוד, מגן מכבי חיפה שסיים את העונה האחרונה בהפועל אשקלון וצפוי להצטרף אף הוא. הקשר הבוסני סמיר באירקטרביץ', אחד ממצטייני עונת העלייה, יחזור ארצה רק בשבוע הבא.

עוד בנושא:
לערוץ הטלגרם של וואלה! ספורט
הקשר הברזילאי רוג'ר חתם רשמית בהפועל תל אביב
ראדו גנסארי חתם לעונה נוספת בהפועל חיפה

מסיבת עיתונאים הפועל חדרה, המאמן ניסו אביטן. שלומי גבאי
צירף ארבעה שחקנים חדשים עד כה. ניסו אביטן/שלומי גבאי

הקבוצה ערכה את אימון הבכורה במגרש הפועל בעיר, אם כי תקיים את משחקיה הביתיים בליגת העל באצטדיון בנתניה. עוד לפני כן, התקיימה מסיבת העיתונאים הרשמית.

המאמן ניסו אביטן: "אחת הבחירות הכי טובות שעשיתי בחיים הייתה להגיע להפועל חדרה, כי מהשנייה הראשונה כולם נעמדו מאחוריי והרגשתי שכולם רוצים לתת לי את הכלים להצליח. אנחנו בונים מועדון, מייצרים תנאים הכי מקצועיים שיש למרות התקציב הצנוע. יודעים פה לקחת שקל ולהוציא ממנו הכי טוב שאפשר. אני מאחל לעצמי שעד היום האחרון שאאמן, אקבל כזה גיבוי וכזה סיוע".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך להיראות ולהרגיש מצוין, לחיות בריא ולהפחית במשקל?

בשיתוף TI SWIM
לוסיו שחקן הפועל חדרה. שלומי גבאי
לא השתתף. לוסיו/שלומי גבאי

מנשה זלקה, שחקן הבית שהיה עם חדרה גם בליגה א', אמר: "אין במה יותר גדולה מזו. עברנו את שלב העיכול שאנחנו בליגת העל, עכשיו מחכים להצגה האמיתית. אני מבטיח שיגיעו מחדרה 3,000 אוהדים לפחות למשחק הפתיחה בנתניה. בליגה א' עבדנו בעוד עבודות, אבל עכשיו כולנו בכדורגל, מוכנים לבמה המרכזית. המטרה שלנו היא להישאר בליגה, כל מה שהיה מסביב כבר לא משנה. מילואים? אני אמשיך לעשות".

היו"ר אורן גולן: "עדיין לא קיבלנו את אישור הניהול התקין. זה לא משהו שיפריע לפתיחת העונה וגם לא לאורכה. כמובן שהניהול התקין יגיע בסופו של דבר, זה רק עניין של זמן. נקבל את זה בתנאים שלנו, אני מאמין שהדברים יסתדרו וכספי הניהול התקין יהיו לחיזוק בינואר. יהיה לנו תקציב מינימום, גם עם כספי הניהול זה עדיין היה התקציב הנמוך בליגה. קבוצת הנוער עלתה לליגת העל ואני מקווה ששניים או שלושה מהשחקנים גם ישתלבו בקבוצה הבוגרת. מאמין שאצל ניסו זה יהיח אחד. אנחנו רוצים שיהיה לנו עוד אסי גומה ועוד מנשה זלקה".

שחקני הפועל חדרה באימון. שלומי גבאי
מנשה זלקה והחברים באימון/שלומי גבאי
אסי גומה שחקן הפועל חדרה. שלומי גבאי
ממשיך גם לליגת העל. אסי גומה/שלומי גבאי
ניסו אביטן מאמן הפועל חדרה (במרכז). שלומי גבאי
ניסו אביטן באימון/שלומי גבאי
שחקני הפועל חדרה מתאמנים. שלומי גבאי
שחקני הפועל חדרה מתאמנים/שלומי גבאי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully