וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירוני קרית שמונה פותחת עונה, אמיר נסאר צפוי להיות מושאל לסכנין

28.6.2018 / 12:22

עסקת ההשאלה של המגן קרובה והוא לא יגיע לאימון. בקבוצה מתרגשים: "לא שחררו את נייג'ל האסלביינק וזה מראה כמה רעב יש לאיזי שרצקי וההנהלה. חייבים לעשות עונה טובה"

צילום וידאו: שלומי גבאי, עריכת וידאו: שניר דבוש

עירוני קרית שמונה תפתח היום (חמישי) את אימוניה לקראת העונה הקרובה עם לא מעט פנים חדשות. ביום ראשון הקבוצה תצא למחנה אימון ראשון בקיסריה והוא יוקדש בעיקר לבניית כושר גופני. בהמשך קרית שמונה תמריא למחנה אימון בסלובקיה, שם יינתן דגש על הכנה טקטית לעונה הקרובה ויתקיימו משחקי אימון מול יריבות מחו"ל.

אמיר נסאר פנה להנהלה וביקש לעזוב בהשאלה, כשייתכן מאוד שיעבור לבני סכנין. העסקה קרובה לסיכום ונסאר אף ייעדר מהאימון היום. השוער החדש גד עמוס מתחתן הערב וכמובן קיבל שחרור מאימון הפתיחה. עמוס אמור להתמודד עם מהדי זועבי על אפודת השוער הראשון העונה. נייג'ל האסלביינק שהיה מבוקש בהפועל באר שבע, יתאמן הערב בגלל שאיזי שרצקי מסרב לשחררו בשלב זה.

בצוות המקצועי יהיה שינוי אחד: מאמן הכושר דוד בובליל עבר להפועל חדרה ואת מקומו ימלא לידור גנון שהיה אחראי על מערכת ה-gps בעונה שעברה. "אחרי כמה עונות לא טובות אנחנו חייבים למועדון הזה עונה מוצלחת", אמר שחקן בקבוצה, "לא שחררו את נייג'ל וזה מראה כמה רעב יש לאיזי וההנהלה".

עוד בנושא:

ליגת העל: העברות קיץ 2018 - כל העדכונים
בני סכנין: פיראס מוגרבי דורש לעזוב מיידית
בני יהודה: דייגו סליס יגיע למבחנים

נייג'ל האסלביינק, שחקן עירוני קרית שמונה. ברני ארדוב
יתייצב לאימון. האסלביינק/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully