וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק בכר וג'ון אוגו ישוחחו היום על תאריך חזרתו של הקשר לאימונים

28.6.2018 / 10:31

השניים יקבעו מתי הניגרי יחזור לעניינים. אם בית"ר ירושלים לא תעשה זאת, האלופה צפויה להציע לפאוק סלוניקי את סכום האופציה שהייתה לירושלמים על אריק סאבו במטרה לצרפו לקבוצה

צילום: שי מכלוף, עריכה: מתן חדד

מאמן הפועל באר שבע ברק בכר ישוחח היום (חמישי) עם הקשר הניגרי ג'ון אוגו והשניים יקבעו את תאריך חזרתו של השחקן לאימוני הקבוצה. אוגו בכל מקרה לא צפוי להשתתף במחנה האימון בפולין, וככל הנראה יקבל מנוחה גם במשחק מוקדמות ליגת האלופות הראשון נגד פלורה טאלין. ההחלטה הסופית תתקבל כאמור לאחר השיחה היום בין המאמן לשחקן.

בינתיים, ללא אוגו, בקבוצה מרוצים בינתיים מהרצינות של השחקנים באימונים. הקשר האזרי אדי סילבסטרה ימשיך בשלב זה להיבחן. בבאר שבע מעדיפים לראות את אריק סאבו מגיע ועוקבים אחר ההתפתחויות מול בית"ר ירושלים. אם בית"ר לא תשלם את דמי המעבר והשחקן יחזור לפאוק סלוניקי, האלופה צפויה להציע ליוונים את הסכום שבית"ר אמורה לשלם באופצייה (250 אלף יורו) ולנסות לצרף את השחקן.

עוד בנושא:

הפועל באר שבע ניצחה את קורונה קיילצה 0:1 במשחק הכנה
רק לאחר שהציג תעודת יושר: אדי סילבסטרה הגיע להתרשמות בהפועל באר שבע
הפועל באר שבע הודיעה: ברק בכר האריך את חוזהו עד 2022

בן ריינסטרה שחקן אלקמאר. רויטרס
אם יוריד מדרישותיו, הוא עשוי להגיע. בן ריינסטרה/רויטרס

אם זה לא יקרה, בקבוצה יקבלו החלטה לגבי סילבסטרה כאשר גם בן ריינסטרה, הקשר ששייך לאלקמאר ההולנדית ומבוקש גם על ידי מכבי תל אביב, רוצה לקבל שכר של כ-600 אלף יורו וההולנדים דורשים 300 אלף יורו על כרטיסו. הצעתה של מכבי תל אביב קרובה בסכום, אך הצהובים לא יכולים להרשות לעצמם לרכוש את כרטיסו בשל הסנקציות שהוטלו עליהם על ידי פיפ"א. לכן, ייתכן שהשחקן יגיע בהשאלה בעוד בסביבתו אף טוענים שיוכל להשיג שחרור בחינם. בבאר שבע לא ישלמו את הסכומים הנדרשים כרגע, אך אם השחקן יוריד מדרישותיו, הוא עשוי להגיע.

בעניין אחר, החלוץ מוחמד גדיר מחכה ליום ראשון, בו יפוג התאריך בו הקבוצה תוכל לבטל את חוזהו לעונה הקרובה תמורת פיצוי של מאה אלף יורו. אם באר שבע לא תודיע לשחקן אחרת עד תחילת השבוע הבא, חוזהו המלא יהיה תקף ובקבוצה יציעו לשחקן לעבור לקבוצה אחרת ללא פיצוי.

* עוד בבאר שבע: הקשר איתמר שבירו (20), שרשם בעונה החולפת שתי הופעות בקבוצה, נמצא על סף סיכום בהפועל ראשון לציון.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
מוחמד גדיר הפועל באר שבע. יוסי ציפקיס
איפה הוא יהיה בעונה הבאה? מוחמד גדיר/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully