וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבי לוזון: "אשתקד שילמנו משכורות עתק ונפלנו, נחזור לפרופורציות"

26.6.2018 / 17:51

מכבי פתח תקוה פתחה עונה חדשה, הבעלים הסיק מסקנות: "נוכיח שאפשר לבנות קבוצה יותר טובה בפחות כסף". המאמן החדש, אלישע לוי: "מרגיש שהגעתי למשפחה, רוצה שנהיה המרענן של הליגה"

צילום וידאו: שלומי גבאי, עריכת וידאו: שניר דבוש

מכבי פתח תקוה פתחה היום (שלישי) את האימונים לקראת העונה הבאה, כשהשינויים המרכזיים שביצעה בחלון ההעברות הם החתמת מאמן הנבחרת היוצא, אלישע לוי, וצירופו של דידייה ברוסו. מלבד השניים, פתח תקוה צירפה גם את גל שיש ואת שחקני הסגל הרחב - הבלם דניאל כהן ושחקן הכנף פאדי זיידאן.

עומר גולן, אלישע לוי, אבי לוזון מכבי פתח תקוה. אלעד מלכה, מערכת וואלה
עומר גולן, אלישע לוי ואבי לוזון במסיבת העיתונאים/מערכת וואלה, אלעד מלכה

במקביל, נמשך המשא ומתן עם שוער אקסלסיור ההולנדית ונבחרת איסלנד לשעבר, אוגמונדור קריסטינסון. השוער (29, 1.92) הגיע לליגה ההולנדית אחרי שנתיים בהן עמד בשערה של האמרבי השבדית. אם יצטרף, צחי גיגי יבקש לעזוב. אלישע לוי יחליט השבוע סופית האם לצרף את אמיר חלאיילה. לוי מחפש גם חלוץ זר. לבקשתו של המאמן, הקבוצה זימנה את הקשר לירן רוטמן לפתיחת האימונים. לוי מעוניין לראות אותו מקרוב ושוקל להחזירו לסגל, אחרי שנחשב לשחקן הרכב בעונת ההשאלה בהפועל רמת גן, במדיה כבש שבעה שערים בכל המסגרות.

רומאריו פירס טרם חתם רשמית על החוזה. הברזילאי, שכזכור סיכם בסיום העונה על חוזה לעונה הבאה, יגיע לישראל רק ביום חמישי ורק אז יחתום ויצטרף לאימונים. מי שנחת בישראל בינתיים הוא תומאש סיבוק. הבלם נפגש לפני אימון הפתיחה עם ההנהלה. הצדדים ינסו להגיע לסיכום על עזיבה. אפשרות נוספת שעלתה בסוף השבוע: הבלם יקצץ בחוזה שלו ויישאר בקבוצה. מי שצפוי להגיע לאימון הפתיחה הוא יובל שבתאי, שמחזיק בחוזה לעונה הבאה וטרם מצא קבוצה. במועדון מאמינים שיעזוב בסופו של דבר, אך כרגע אין סיכום על פרידה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
אלישע לוי מכבי פתח תקוה. ברני ארדוב
מתרגל לסביבה החדשה. אלישע לוי/ברני ארדוב

עוד לפני האימון, הקבוצה קיימה מסיבת עיתונאים לציון פתיחת העונה החדשה, בהשתתפות אלישע לוי ואבי לוזון. "אני מרגיש שאני בא למשפחה", אמר המאמן החדש, "אני מכיר את הנפשות הפועלות ובא למקום משפחתי ומסודר. אנחנו רוצים להיות המרענן של הליגה, לבנות קבוצה צעירה וטובה בשילוב עם כמה ותיקים. אנחנו רוצים ליהנות מכדורגל. היו לי כמה הצעות אבל הרגיש לי טוב להגיע לפה. זה בוער בי לעשות פה דברים טובים. אחרי הנבחרת, שזה הטופ, לקחתי חצי שנה זמן לעצמי. ברגע שהחלטתי שאני רוצה לחזור, הלכתי על המקום שהכי דיבר אלי".

על התוכניות לעתיד: "יש שלד של שחקנים, נתחיל להתאמן ככה ונמתין לשחקנים שידרגו אותנו. הרבה שחקנים רוצים לשחק במכבי פתח תקוה, נביא חיזוק כדי לעמוד בציפיות. יש לנו מקום לשני זרים, ואנחנו פועלים בכל הכוח כדי לחזק בצורה נקודתית את הקבוצה. אם יתפנה ישראלי שנמצא לנכון לצרף גם זה יקרה. מנור סולומון שחקן שלנו, אבל לא נעמוד בדרכו אם תהיינה הצעות. יוסי בניון הוא נכס, עבדתי איתו בנבחרת. עצם העובדה שהוא משחק בגיל כזה, מלמד על האופי שלו. הוא יכול עדיין לתת מספרים. הערך שלו הוא גם בחניכה ובדוגמא. תמיד חשוב התלכיד והאיזון בין צעירים לוותיקים".

יוסי בניון מכבי פתח תקוה. ברני ארדוב
לא נגמר. יוסי בניון פותח עוד עונה/ברני ארדוב

אבי לוזון: "שלא יהיה ספק, אם תהיה הצעה טובה וגבוהה נמכור את מנור ואם לא, אז לא. הצעה טובה זה יותר מ-5 מיליון ופחות מ-10. לא אצה לנו הדרך. הוא שחקן מצוין והוא יכול לעזור לנו מאוד אם יישאר. כרגע, זה הכול דיבורים אז אני לא מתייחס. עם אף קבוצה עוד לא הסכמנו על מחיר, כשזה יקרה נודיע לכל עם ישראל. התקציב בכל מקרה יהיה מעל 20 מיליון שקל. שינו זוארץ עזר לקבוצה, אבל הסכומים שקיבלנו ממנו הם אחוזים בודדים מהתקציב. אני מודה לשינו על התרומה האדירה שלו למכבי פתח תקוה, לא רק בכסף אלא בזמן שהשקיע. בשנה שעברה שילמתי משכורות עתק במונחי הקבוצה, ויצא שנפלנו. נחזור לפרופורציות. נוכיח שאפשר לבנות קבוצה יותר טובה בפחות כסף".

יוסי בניון מכבי פתח תקוה. ברני ארדוב
יוסי בניון והחבר'ה/ברני ארדוב
דידייה ברוסו מכבי פתח תקוה. ברני ארדוב
מהכחול של קרית שמונה לכחולה של מכבי פתח תקוה. דידייה ברוסו/ברני ארדוב
גל שיש שחקן מכבי פתח תקוה. אלעד מלכה, מערכת וואלה
גל שיש/מערכת וואלה, אלעד מלכה
יובל שבתאי שחקן מכבי פתח תקוה. אלעד מלכה, מערכת וואלה
יובל שבתאי/מערכת וואלה, אלעד מלכה
לידור כהן שחקן מכבי פתח תקוה. אלעד מלכה, מערכת וואלה
לידור כהן/מערכת וואלה, אלעד מלכה
עודד אלקיים שחקן מכבי פתח תקוה. אלעד מלכה, מערכת וואלה
עודד אלקיים/מערכת וואלה, אלעד מלכה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully