וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלאך ורוטן החליטו: דוס סנטוס יישאר. סלליך יחתום בימים הקרובים

25.6.2018 / 12:06

המאמן והמנהל הטכני נפגשו לפני האימון. הקשר שסיכם לשנתיים יחתום על חוזה ללא סעיף יציאה לחו"ל, גם הבלם נשאר. קוסטדינוב אמור להימכר תוך שבועיים, אחרת הוא עשוי לצאת למחנה

צילום וידאו: שלומי גבאי, עריכת וידאו: שניר דבוש

מכבי חיפה פתחה אתמול רשמית את העונה עם רוב הסגל שלה, כששחקני הנבחרות יצטרפו בשבוע הבא ויטלו חלק בשלושת האימונים האחרונים לפני היציאה למחנה בהולנד. "העונה הזאת נפתחה בצורה מעט שונה משנים קודמות", תיאר אחד השחקנים את האווירה הכללית בקבוצה. "יש תחושה של תכנון לטווח יותר ארוך. תהיה מהפכה בנוער, אלאך לא ממהר לצרף שחקנים. מנסים לבנות כאן משהו שונה ואני מקווה שזה יצליח".

אחרי תקופה של חוסר ודאות לגביו, הצוות המקצועי החליט שאליסון דוס סנטוס יישאר בסגל. כזכור, לאחרונה פרסמנו כי הנטיה היא להשאיר את הברזילאי בקבוצה, אך לאור שיחות שנערכו לקראת תחילת האימונים נראה כי כעת מדובר בהחלטה. במועדון בטוחים שהתיאום בין שלושת הזרים בחוליית ההגנה יהיה טוב יותר העונה. דוס סנטוס יתחרה עם אטיין ריינן ואעיד חבשי על מקום בהרכב. אלאך כבר החליט שלא יצרף זר רביעי לחוליית ההגנה ובמועדון מקווים שיוכלו לצרף שחקן ישראלי, אופיר דוידזאדה למשל.

תומאש סיבוק, שחקן מכבי פתח תקוה, מול סינטאיהו סלליך, מכבי חיפה. יוסי ציפקיס
יחתום בימים הקרובים. סלליך/יוסי ציפקיס

במועדון הודיעו לנציגי גיורגי קוסטדינוב כי ידרשו לקבל תשלום תמורת ההעברה שלו. לכן, מספר הצעות למימון שכרו של קשר נבחרת בולגריה נדחו על הסף. בניגוד לקלאוס, שלא אמור לצאת למחנה, קיימת אפשרות כי קוסטדינוב כן ייצא להולנד אם לא יימכר עד אז. בנוסף למאבוקה, דוס סנטוס, ריינן וקראמר, חיפה רוצה לצרף קשר אחורי. לאלאך יש מספר מועמדים, בניהם רומרו הארגנטינאי. קאיו ייצא למחנה וייתכן שיישאר גם אחריו בסגל משום שחיפה לא תשחרר אותו בחינם. בשלב זה, לא אמור להצטרף עוד חלוץ משום שבמועדון רוצים לתת דקות משמעותיות יותר העונה למוחמד עוואד.

סינטאיהו סלליך טרם חתם על החוזה החדש. כזכור, בשבוע שעבר פרסמנו כי השחקן קרוב לסיכום לשנתיים, תמורת שכר של 200 אלף דולר בעונה אך לא כולל מענק חתימה של 80 אלף דולר לשנתיים. כלומר, שכרו הממוצע בשנתיים הקרובות יהיה כ-240 אלף דולר לעונה, כשחלקו מורכב ממענקים. בחוזה לא ייקבע סעיף יציאה לחו"ל. עדיין לא נרשמה התקדמות ממשית עם עידן ורד. עסקת ניקו אולסק שהתקדמה בשבוע שעבר עשויה להיסגר בהמשך, אך הצדדים עדיין לא הגיעו לסיכום. רועי פוקס שוער הנוער הושאל להפועל ראשון לציון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully