וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנחם קורצקי חזר לאמן את הפועל רעננה, אריאל אנגוואוקם סיכם

עוד סיפור מוזר תוצרת ליגת העל: אשר אלון התייחס לרכש ואמר בבדיחות דעת לקורצקי "בגללך אפשוט רגל", קורצקי ענה בכעס "אז אני מתפטר". השניים הספיקו ליישר הדורים. הקמרוני בדרך

לא מעט סיפורים הזויים זכורים בכדורגל הישראלי, ונראה שעוד אחד כזה התווסף לרשימה ביום שישי האחרון, כאשר הפועל רעננה הודיעה כי המאמן, מנחם קורצקי, החליט להתפטר. כך, למעשה, בדיחה של הבעלים אשר אלון, הסתיימה בהתפטרות של המאמן. אלא שזה בינתיים הספיק הערב (ראשון) לחזור לתפקידו אחרי שיחה עם הבעלים, כך על פי הודעה רשמית של המועדון.

מאמן הפועל רעננה מנחם קורצקי. קובי אליהו
מה קורה לו בשיחות טלפון? קורצקי/קובי אליהו

כך זה קרה:

ביום שישי סיכמו ראשי רעננה עם החלוץ הקמרוני אריאל אנגוואוקם על הגעתו לקבוצה. החלוץ, אחריו עקב קורצקי מספר שבועות, סומן כמחליף לשמעון אבוחצירה, שעזב את הקבוצה וחתם בקרית שמונה. קורצקי למעשה לחץ על הנהלת רעננה במשך כשבועיים להחתים את השחקן, ולאחר שהושג סיכום עמו, התקשר אלון לבשר לקורצקי את הבשורה המשמחת.

אלא שבמקום שהשיחה תקבל תפנית חיובית ושמחה, ברגע הכל התהפך. בתחילת השיחה אמר אלון לקורצקי: "אתה סגור על החלוץ? זה מה שחסר לנו במקום שמעון?". המאמן מיד ענה: "כן, הוא מצוין. עכשיו מה שנשאר לסגור זה כנף ימין".

חשוב לציין כי ברעננה החליטו למכור את הבלם הצעיר מוחמד עלי קאמרה. הקבוצה מחזיקה בהצעה של יותר מ-1.5 מיליון יורו מקבוצה אירופאית ולכן הוחלט במועדון למכור אותו. השיחה המשיכה, וקורצקי ביקש להחתים בלם ישראלי זול במקום עלי קאמרה ושחקן כנף ימין משמעותי. משם, תוך כמה שניות, משיחה בטונים נעימים, הדברים הגיעו לפיצוץ.

אשר אלון בעלי הפועל רעננה. ברני ארדוב
כמו במקרה סילבס, שוב החזיר מאמן תוך כמה ימים. אשר אלון/ברני ארדוב

אלון, על פי אנשים במועדון, אמר לקורצקי בנימה משועשעת: "בגללך אפשוט רגל". המאמן שמע את הבעלים ומיד הגיב: אתה יודע מה, אם ככה אני מתפטר". אחרי כמה שניות ניתק קורצקי את הטלפון, ולקראת ערב שישי, אחרי שערך שיחות עם הצוות המקצועי שלו, והדברים הודלפו לתקשורת, רעננה הוציאה הודעה רשמית בעניין.

חשוב לציין כי במועדון טענו מוקדם יותר כי אם קורצקי היה לוקח זמן להירגע או לחילופין לא מבשר על החלטתו לגורמים נוספים במועדון - הדברים היו נשכחים. ברעננה הבהירו כי אם תתקיים שיחה בין השניים, קורצקי עשוי לחזור לתפקידו, וכך אכן קרה בסופו של דבר.

נזכיר כי גם חיים סילבס חזר להפועל רעננה אחרי שלושה ימים בינואר 2015. במקרה קורצקי, השיא שופר ליומיים בלבד.

seperator

בינתיים אנגוואוקם שעמד במרכז הפרשה אפילו בלי לדעת, סיכם ואמור לחתום ברעננה בימים הקרובים. מדובר בחלוץ קמרוני בן 29, שמתנשא לגובה 1.88 מטר ושיחק לאורך מרבית הקריירה בפינלנד.

אנגוואוקם הגיע לפינלנד ב-2011 ומלבד קדנציה קצרה בדנזיליספור, הוא שיחק בכמה קבוצות פיניות עד תחילת 2018. בינואר האחרון עבר לאל חור הקטארית ובמדיה כבש שער אחד בתשעה משחקים. בפינלנד הוא רשם 142 הופעות בליגה הבכירה ובהן כבש 43 שערים.

חלק מביצועיו של אריאל אנגוואוקם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully