וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל רעננה: מנחם קורצקי התפטר בשל חילוקי דעות עם ההנהלה

המאמן שהשאיר את הקבוצה בליגת העל והגיע לחצי גמר הגביע, הודיע על עזיבתו עקב גל השחרורים. שרון מימר המועמד המוביל להחליפו. רעננה עקצה: "שמחים שהחזרנו אותו לשוק המאמנים"

מנחם קורצקי, מאמן הפועל רעננה. מגד גוזני
שיהיה בהצלחה בהמשך הדרך. קורצקי/מגד גוזני

אחרי עונה מוצלחת מאוד ובשל חילוקי דעות עם הנהלת הקבוצה, הודיע היום (שישי) מנחם קורצקי על התפטרותו מהפועל רעננה. קורצקי כעס על גל השחרורים ועל העובדה כי רק שלושה שחקנים הצטרפו עד כה. "הבטיחו לי שחקנים ולא הביאו, אני לא מוכן לבזות את עצמי", אמר למקורביו. גורם ברעננה טען: "זה היה מהלך חד צדדי מצד מנחם בלי שום הסבר והפתיע את כולם". שרון מימר הוא המועמד המוביל להחליפו.

מהמועדון נמסר בתגובה רשמית: "בשיחה שהתקיימה בין מאמן הקבוצה מנחם קורצקי ובין אשר אלון בעלי הקבוצה, הודיע קורצקי על התפטרותו. הפועל רעננה רוצה להודות למנחם קורצקי על חצי השנה האחרונה, שמחה שהצליחה להחזיר אותו לשוק המאמנים של ליגת העל ומאחלת לו בהצלחה בהמשך הדרך".

קורצקי בן ה-44 חזר לקדנציה שנייה בהפועל רעננה ב-30 באוקטובר 2017 ורשם איתה הצלחה גדולה כשהיא מבטיחה את הישארותה בליגת העל הרבה לפני סיום העונה ומגיעה עד לחצי גמר הגביע, שם הודחה רק בתום דו קרב פנדלים דרמטי מול הפועל חיפה החזקה. קורצקי הגיע לרעננה כשהיא הייתה אחרי פתיחת עונה רעה מאוד ומתחת לקו האדום כששלושה מאמנים כבר עמדו על הקווים שם לפניו העונה: דודו אברהם, גיא לוי ודני בונדר, שהפך לעוזרו. עוד לפני כן אימן שוער העבר את הפועל תל אביב וירד איתה לליגה הלאומית, את עירוני רמת השרון, מכבי נתניה, הפועל פתח תקוה, בית"ר ירושלים וגם את הפועל רעננה ב-2013/14. את קריירת האימון שלו התחיל ברמת השרון, שם גם פרש ממשחק פעיל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully