וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למרות ההודעה, פערים בין כץ לקלינגר. הבעלים עשוי לפנות למלמד

20.6.2018 / 16:41

כץ ישוחח עם מאמן הפועל חיפה, שלא יתפשר על תנאיו. לאחר ההבנות עם אלבז, נשקלת אפשרות להחתים את גנסארי וקלאודמיר יחד ולהחתים חלוץ ישראלי נוסף. כץ: "קיבלנו הגרלה מעניינת"

צילום מסך

למרות הודעת הפועל חיפה, לפיה המאמן ניר קלינגר יחתום בימים הקרובים לשנתיים במועדון, הצדדים עדיין לא הגיעו לסיכום. על פי גורמים במועדון, ישנם פערים בין כץ לקלינגר והמאמן לא מתכוון להתפשר על התנאים שהציב בשיחה הקודמת. כץ אמור לשוחח היום עם קלינגר במטרה להגיע לסיכום, אך כרגע השניים עדיין לא הגיעו לעמק השווה. יש לציין כי בהפועל חיפה הביעו היום אופטימיות לגבי המשך המשא ומתן.

ניר קלינגר מאמן הפועל חיפה. יוסי ציפקיס
עדיין יש פערים עם כץ/יוסי ציפקיס

בנושא אחר: בהפועל חיפה מרוצים מההגרלה לפיה הקבוצה תפגוש במוקדמות הליגה האירופית את המנצחת בין פ.צ להטי הפינית ל-F.H מאיסלנד. המשחקים יתקיימו ב-26 ביולי וב-2 באוגוסט כאשר המשחק הראשון יתקיים בארץ. הבעלים יואב כץ אמר: "הגרלה מעניינת מול קבוצות לא מוכרות. נצטרך לעבוד קשה וללמוד היטב את הקבוצות האלה כדי לעבור שלב". את המועדון יצגו בהגרלה בשוויץ מנכ"ל המועדון אורן שטרלינג והיועץ המשפטי עו"ד עידן גולדנברג. שטרלינג יצר קשר עם נציגי הקבוצות לצורך תיאום.

בנוסף, המאמן ניר קלינגר יקבל בקרוב החלטה לגבי סגל הזרים שלו. קלאודמיר וראדו גנסארי עשויים לחתום יחד. הראשון כבר סיכם את תנאיו ונראה כי השני מעכב את ההחלטה משום שניר קלינגר עדיין לא חתם על חוזה חדש. אלי אלבז קרוב מאוד לסיכום והמגעים נמשכים מתוך מטרה להודיע על סיכום כבר ביממה הקרובה. במידה והקבוצה תחליט לוותר על חלוץ זר, הם ינסו לצרף חלוץ ישראלי נוסף. שמו של גיא מלמד עלה ביממה האחרונה ופניה תתבצע אליו אם אכן יוחלט לוותר על זר בעמדה הזאת. ההערכה היא שאחד מהשניים, סוהיל ארמלי או גיא חדידה מבית"ר תל אביב, יחתום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully