וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב בוחנת את האפשרות לצרף את אלי אלבז, מלמד מתרחק

קובי רפואה כבר דחה את האפשרות לצרף את אלבז לפני כמה שבועות, אבל הקיפאון בנוגע לחיזוק בחלק הקדמי גורם ללחץ אצל האדומים. נמשכים המגעים עם מהראן ראדי וז'אורז'יניו

צילום וידאו: מתן חדד

הפועל תל אביב בוחנת את האופציה לצרף את החלוץ אלי אלבז. החלוץ ששיחק בעונה החולפת באפולון סמירניס היוונית, הוצע לקובי רפואה לפני כחודש, אבל הוא לא היה מעוניין בו. בינתיים לא חלו התפתחויות דרמטיות בנוגע לגיא מלמד ועומר דמארי שסומנו על ידי רפואה, ונראה שהלחץ לחזק את החלק הקדמי מתחיל להשפיע על המאמן.

האדומים עדיין ממתינים לתשובות מדמארי בכל הקשור לחוזהו בר.ב לייפציג הגרמנית, ובנוגע למלמד, נראה שהסכום שהוא מרוויח בהפועל באר שבע גבוה מדי עבורם. הנסיבות הללו הובילו את הקבוצה ממתחם חודורוב לחפש אופציות נוספות ואלבז חזר לתמונה. גם מוחמד גדיר הוצע, אבל הוא דרש חוזה לשלוש שנים - דבר שגרם להפועל תל אביב לוותר עליו.

בין מהראן ראדי לבין הפועל תל אביב עדיין יש פער משמעותי, אבל המו"מ נמשך. במועדון מציעים לקשר הוותיק חוזה לעונה אחת עם אופציה לעונה נוספת, בעוד הוא רוצה חוזה לשנתיים. שני הצדדים מעוניינים בשידוך ונראה שהפערים יכולים להיסגר, אבל אם לא תהיה התקדמות, ראדי יחפש אופציות אחרות.

בעניין ז'אורז'יניו עדיין אין חדש ובתמורה לוויתור על חוזהו בבית"ר ירושלים, הוא רוצה חוזה לשלוש שנים בחודורוב. הקשר אמור לנחות בארץ לקראת סוף השבוע ובהפועל תל אביב מאמינים שאחרי פגישה פרונטלית הדברים יקבלו תפנית חיובית. כזכור, הפועל הציעה לקשר חוזה לשנתיים בשכר של כ-150 אלף יורו לעונה.

אלי אלבז שחקן הפועל כפר סבא חוגג. קובי אליהו
בדרך למתחם חודורוב? אלבז/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully