וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חופשה של שחקני כדורגל ישראלים: לבוא ולראות עוד כדורגל

שליחנו לרוסיה, אורן יוסיפוביץ, חשב לנוח קצת מכדורגל ישראלי ברוסיה. אבל אז הוא מצא בחדר אחד כמה כדורגלנים ישראלים דחוסים שזה מה שהם בחרו לעשות בחופשה שלהם: לבוא ולראות עוד כדורגל

עריכה: מתן חדד

שליח וואלה! ספורט למונדיאל, אורן יוסיפוביץ, חשב לנוח קצת מכדורגל ישראלי ברוסיה. אבל אז הוא מצא בחדר אחד כמה כדורגלנים ישראלים דחוסים שבחרו להתעסק גם בחופשה שלהם בכדורגל, להנות מהחוויה ולנסות ללמוד מהשחקנים והנבחרות הטובות ביותר בעולם.

שחקנה של הפועל תל אביב בעונה החולפת, שחר הירש, סיפר: "מאוד דגדג לנו לראות את החוויה של המונדיאל. מעבר למשחקים עצמם, לכדורגל ולכוכבים הגדולים, עניין אותנו מאוד לראות את החוויה מסביב, את האווירה ברחובות ואת הסגנונות מכל המדינת".

עוד שחקן של האדומים, עידן כהן, הוסיף: "כולם רוצים לבוא לראות את המונדיאל. זה טיול שונה. בלי מסיבות, בלי חיי לילה מטורפים, אבל זו חוויה ללמוד גם מקבוצות כמו ספרד וברזיל ולראות איך שחקנים משחקים, לראות את שיטות המשחק".

אושר אבו מהפועל רמת גן: "פתאום לבוא לפה ולראות את הקצב משחק, את המסירות, ואת הבעיטות ואת הלחץ אחרי איבוד זה משהו שאפשר לראות רק בטלוויזיה. אז לבוא ולראות את זה חי זה יהיה מדהים".

עוד בנושא:

עוד התפוצצות של ספרד: על השערורייה הגדולה בתולדות הלה רוחה
פרננדו היירו: "לא אשנה ביומיים את העבודה שנעשתה פה במשך שנים"
סטניסלב צ'רצ'סוב: "מקווים שנשנה את דעת הקהל אחרי משחק הפתיחה"

שחקני הפועל תל אביב עידן כהן, שחר הירש במלון סוצ'י. אורן יוסיפוביץ, מערכת וואלה! NEWS
שחר הירש ועידן כהן בחדר כושר בסוצ'י/מערכת וואלה! NEWS, אורן יוסיפוביץ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully