וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני סכנין: היו"ר אבו יונס ייפגש עם בן זקן, על הפרק עתידו של חלאיילה

11.6.2018 / 13:59

המאמן החדש ידון עם היו"ר על המשך דרכו של הקפטן הוותיק, שרוצה להמשיך כשחקן פעיל. בקבוצה העלו את שמותיהם של מילוש ראדיבוייביץ', מיהאי קורהוט וחן דילמוני כמועמדים

חאלד חלאיילה שחקן בני סכנין. יוסי ציפקיס
רוצה להמשיך לשחק. חאלד חלאיילה/יוסי ציפקיס

יו"ר בני סכנין מוחמד אבו יונס ייפגש היום (שני) עם המאמן החדש של הקבוצה בני בן זקן על מנת לקבל החלטות בנוגע לסגל השחקנים לעונה הקרובה וכן בנוגע לזהות עוזר המאמן ומאמן הכושר בעונה הקרובה.

אחד הנושאים העיקריים שיעמדו על הפרק יהיו המשך דרכו של הקפטן חאלד חלאיילה. בהנהלת המועדון שלחו מסר לחלאיילה לפיו ייפגשו איתו במהלך השבוע. חלאיילה עצמו הבהיר לסובביו שאין בכוונתו לפרוש ולקבל תפקיד מקצועי, ושהוא רוצה להמשיך כשחקן פעיל בתקווה להמשיך בסכנין לעונה אחת נוספת. מי שגם כן צפוי להמשיך הוא אמיר חלאיילה הצעיר, שמחזיק בחוזה לעונה נוספת.

במועדון נוטים לקיים מחנה אימון בפולין, כאשר המחנה, כך מקווים, יתקיים באמצע חודש יולי ויכלול מפגשים מול שלוש יריבות לפחות. גם בעמדת המגן השמאלי בסכנין מתכוונים להתחזק, כאשר וונדרסון לא ימשיך. בקבוצה העלו את שמותיהם של מילוש ראדיבוייביץ' ומיהאי קורהוט, כשגם שמו של חן דילמוני הוזכר כאפשרות. דילמוני קרוב מאוד להפועל חיפה אך אם זה לא יקרה הוא עשוי להגיע לסכנין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully