וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני סכנין: וונדרסון יעזוב, מנהל מגעים עם שתי קבוצות מיוון

10.6.2018 / 11:48

הברזילאי עוזב אחרי שנתיים ואמור להצטרף לאחת הקבוצות מהליגה הראשונה ביוון. מילוש ראדיבובייביץ' מועמד לתפוס את מקומו כמגן שמאלי, נמשכים המאמצים לצירוף גדיר וראדי

שחקן בני סכנין וונדרסון. יוסי ציפקיס
סיים את דרכו. וונדרסון/יוסי ציפקיס

מגינה השמאלי של בני סכנין בשנתיים האחרונות, וונדרסון, מנהל מגעים מתקדמים עם שתי קבוצות מהליגה הראשונה ביוון. המגן איבד ממעמדו בעונה החולפת והחליט לא להישאר - אם כי יש לומר שגם בסכנין הייתה נטייה לא להמשיך איתו. וונדרסון כאמור מנהל שיחות מתקדמות עם שתי קבוצות יווניות וההערכה היא שבתוך שבוע המשאים ומתנים ימוצו ויתברר אם הוא חותם באחת מהן.

בני סכנין תצרף מגן שמאלי אחר ובמועדון מתלבטים אם לצרף ישראלי או זר לעמדה הזו. אחד השמות שעלו כמועמדים הוא מילוש ראדיבוייביץ', ששיחק בעונה החולפת בעירוני קרית שמונה. הסרבי שוחרר מהקבוצה של חיים סילבס אחרי שהוחלט שם להחתים זרים בעמדות קדמיות ואורי מגבו הגיע כדי לאייש את עמדת המגן השמאלי.

המאמן החדש בני בן זקן יחל היום לעבוד על ההכנות לעונה הבאה כאשר בקבוצה רוצים מאוד לראות את מהראן ראדי ומוחמד גדיר מגיעים. השניים יקבלו הצעות רשמיות בימים הקרובים ובנוסף יצורף בלם אחד לפחות. הקשר סגס תאמבי סיים חוזה ומנסה למצות אופציות בחו"ל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully