וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רומאריו פירס נתן אור ירוק לסוכנו לחתום במכבי פתח תקוה

10.6.2018 / 9:07

הברזילאי שהחזיק בהצעה מאוסטרליה טרם חתם, במועדון מקווים לסגור את העסקה עוד השבוע. הקבוצה תפתח את האימונים ב-26 ביוני ותצא למחנה באוסטריה ב-15 ביולי. ומה עם מנור סולומון?

אוהדי מכבי תל אביב מוחים נגד עזיבתו של טל בן חיים ב-2018/צילום ועריכה: קובי אליהו

בווידאו: אוהדי מכבי תל אביב דורשים להשאיר את טל בן חיים

רומאריו פירס נתן אור ירוק לסוכנו, אבי נמני, לחתום על חוזה לשנתיים במכבי פתח תקוה - כך נמסר לראשי המועדון בשיחה שנערכה בסוף השבוע עם הקשר הברזילאי. כזכור, פירס סיכם לעונה אחת, ביקש חוזה לשנתיים בקבוצה וקיבל חוזה משודרג, אך בשל בעיית מיסוי ביקש מהקבוצה לשאת בחלק מהעלות. הצדדים הגיעו לפשרה ואז טען השחקן כי הוא מחזיק בהצעה מאוסטרליה. כעת מקווים במועדון לסגור את העסקה עוד השבוע. "רק ברגע שזה יהיה חתום, נוכל לברך על המוגמר", אמרו. פירס עצמו נמצא בחופשה במולדתו אך לא צריך לחזור לארץ כדי לחתום באופן רשמי.

ומה עם מנור סולומון? אחרי הדיווחים לגבי התעניינות של בנפיקה, במועדון טוענים כי לא קיבלו כל הצעה רשמית על השחקן. יחד עם זאת, בסביבתו של השחקן סיפרו כי הקבוצה הפורטוגלית בהחלט מגלה עניין. היא מתווספת למנצ'סטר סיטי, שנציגיה כבר ביקרו בישראל. היחידה שהגישה הצעה רשמית הייתה זניט סנט פטרסבורג, אך פתח תקוה סירבה לאפשר לו להיבחן במדיה.

אלישע לוי ממשיך לחפש חלוצים זרים. בסוף השבוע צפו במועדון במספר שחקנים מדרום אמריקה, אך אף אחד מהם לא הרשים והם ינסו לקדם הגעת חלוץ עד פתיחת האימונים. הקבוצה תפתח את האימונים ב-26 ביוני. מחנה האימונים באוסטריה, בו תשחק בין היתר מול יריבה רוסית, ייפתח ב-15 ביולי. במועדון ממתינים להחלטה של באר שבע לגבי מוחמד גדיר, אבל מחפשים במקביל גם שחקנים אחרים.

הקשר יובל שבתאי, שהחזיק בהצעה מרעננה, טרם מצא קבוצה. גם הפועל חדרה התעניינה בו לאחרונה. במועדון מקווים ששבתאי יסכם בקבוצה אחרת עד פתיחת האימונים, משום שבצוות המקצועי לא בונים עליו לעונה הבאה. כפי שפרסמנו, יניב בריק מועמד למכבי נתניה. מכבי חיפה תנסה להגיע עימו לסיכום. אם לא יסגור בנתניה, במועדון יעשו מאמצים לצרפו. במקביל, נמשכים המגעים עם גידי קאניוק שאם יפסיד בבוררות עשוי לחתום לשלוש שנים.

שחקן מכבי פתח תקוה, רומאריו פירס מול שחקן בית"ר ירושלים, פול אדגר. יוסי ציפקיס
בדרך לעוד עונה בישראל. רומאריו/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully