וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלון תורג'מן מאשר: "אפגש עם ראשי שטורם גראץ"

1.6.2018 / 8:01

חלוץ הפועל חיפה אישר את הפרסום בוואלה! ספורט על הפגישה הצפויה עם הקבוצה שתשחק במוקדמות ליגת האלופות. כזכור, קודם ייפגש עם ראשי אוסטריה וינה: "ההתלבטות קשה, ההחלטה בקרוב"

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

"שטורם גראץ מועדון ענק. היא תשחק במוקדמות ליגת האלופות בעונה הבאה והפיתוי הוא גדול. מצד שני, אלון רוצה מאוד לשחק באוסטריה וינה, שרשמה עונה פחות טובה ולא תהיה באירופה. הסיכויים הם 50:50. ההתלבטות קשה, רק אחרי פגישה בין הסוכנים לשחקן נדע היכן יחתום".

כך אמר מקורב לעסקה בה אמור אלון תורג'מן לחתום בסוף השבוע בליגה האוסטרית. כזכור, על המגעים בין תורג'מן לשטרום גראץ פורסם בתחילת השבוע בוואלה! ספורט. תורג'מן אף אישר הלילה כי הוא "ממריא להיפגש עם הנהלת שטרום גראץ".

אלון תורג'מן הפועל חיפה.
תורג'מן וסוכנו קצב בעת ההמראה

אתמול, בעקבות הידיעה לפיה השחקן מתלבט בין שתי הקבוצות, הוא החליט לנסוע יחד עם סוכנו כדי לבחון את ההצעות מקרוב. "ההצעה משטורם מעט גבוהה יותר. היא נובעת ממאבק גדול בין המועדונים על שחקנים בקיץ הזה", אמר מקורב לעסקה.

כזכור, בהפועל חיפה קיבלו מסר מתורג'מן לפיו אם לא יחתום בחו"ל, הוא ישחק בקבוצה בעונה הבאה. יואב כץ ממתין להתפתחויות, אבל כפי הנראה עד יום ראשון תורג'מן יכריז סופית על מעבר לליגה האוסטרית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully