וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ירושלים בלחץ: "קיבלנו קריאת השכמה, חייבים להתחיל להגיב"

31.5.2018 / 7:35

אחרי ההפסד לגלבוע/גליל ואיבוד הביתיות ברבע הגמר, באלופה מפחדים מהדחה. קטש: "הם העירו אותנו, נחנו צריכים להשוות את רמת האינטנסיביות שלהם". דייסון טוען: "לא הופתענו מהם"

one

לא כך ציפו בהפועל ירושלים להתחיל את סדרת רבע הגמר. האלופה הפסידה אמש (רביעי) בביתה 85:78 להפועל גלבוע/גליל, ואחרי עונה מאכזבת מאוד בבירה ממש לא רוצים לדמיין תחריש בו יחוו כישלון נוסף ויודחו עוד לפני הפיינל פור. מד הלחץ בקבוצה עלה לקראת המשחק הבא בין שתי הקבוצות שייערך ביום שישי בגן נר, בו ירושלים תנסה להחזיר לעצמה את הביתיות.

עוד בנושא

הפועל גלבוע ניצחה את הפועל ירושלים 78:85 בחוץ ועלתה ל-0:1
עודד קטש: "לא היינו טובים". ג'ייקובן בראון: "שיחקנו כמו גנגסטרים"
הפועל חולון ניצחה את הפועל אילת 83:89 ועלתה ל-0:1 בסדרה

מאמן הפועל ירושלים עודד קטש. ברני ארדוב
יצליח להעיר את השחקנים שלו? קטש/ברני ארדוב

"גליל העירה אותנו, נתנה לנו קריאת השכמה ואנחנו צריכים להגיב כמו קבוצה שראויה לכך", הודה עודד קטש, "היינו צריכים לשלוח מסר מההתחלה של המשחק, מאוד חשוב איך מתחילים סדרה, הרי יש לחץ עם יתרון הביתיות שעלינו. הם עשו סלים גדולים ברגעים קריטיים, צברו ביטחון במשחק. לא היינו חדים ומרוכזים התקפית והגנתית. כבר בעוד יומיים יש לנו משחק נוסף. אנחנו צריכים להשוות את רמת האינטנסיביות שלהם. אם היתה לנו תחושה שאנחנו עדיפים אנחנו חייבים להתעשת ולהבין שזה לא יהיה קל, לא קל לעשות פיינל פור ולקחת אליפות וחייבים לעבור סיטואציות כאלו. גליל היא קבוצה טובה ועם שחקנים עם יכולות גבוהות. חייבים להגיע מרוכזים, לעשות את ההתאמות ולהראות אופי".

ג'רום דייסון סיכם: "זה רק משחק אחד, הם ניצחו את המשחק הראשון, זה כל מה שזה. היינו במצב הזה בעבר ויצאנו מזה, זה משחק אחד עבורנו. אנחנו ממשיכים להסתכל קדימה, לא ניתן למשחק אחד להשפיע על המשחק שבא אחריו וזה שלאחריו. ברכות להם, הם השיגו את הניצחון הראשון".

"לא הופתענו מהם", טען דייסון, "הם שיחקו כמו במשחק הקודם. אנחנו חייבים לשחק טוב יותר בהגנה. החטאנו המון זריקות קלות, גם אני באופן אישי החטאתי המון".

סייע בהכנת הידיעה: אוהד שוירמן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully