וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה: שטורם גראץ פנתה לאלון תורג'מן, קפילוטו ואראל נשארים

29.5.2018 / 21:19

הקבוצה האוסטרית פנתה בסוף השבוע לחלוץ כדי לנהל משא ומתן. קפילוטו חתם לשנתיים ואראל סיכם לשתי העונות הבאות. אם מגרלשווילי יישאר, דילמוני לא יגיע והקבוצה תתחזק במגן זר

צילום מסך

אלון תורג'מן, חלוצה של הפועל חיפה, בוחן את האופציות האירופיות העומדות בפניו, כשהערב (שלישי) נודע כי שטורם גראץ האוסטרית פנתה אליו. הפנייה נעשתה בסוף השבוע, כשהאוסטרים מעוניינים לפתוח במשא ומתן כדי לצרף את החלוץ, שמצדו מחזיק בהצעה נוספת ועדיין מתלבט. תורג'מן הוצע גם לראפיד וינה ולפני כן הייתה זו אוסטריה וינה שהתעניינה בו.

אלון תורג'מן שחקן הפועל חיפה. ברני ארדוב
בדרך לאוסטריה? אלון תורג'מן/ברני ארדוב

בינתיים, הפועל חיפה ממשיכה להשלים את הסגל לעונה הקרובה. הקבוצה הודיעה רשמית כי ניסו קפילוטו, שסיכם את תנאיו בשבוע שעבר, חתם רשמית על החוזה וימשיך לשנתיים נוספות. בנוסף, הקשר גל אראל סיכם לשנתיים אחרי משא ומתן שנמשך מספר ימים עם הבעלים יואב כץ. "כפי שהבטחנו, אנו משאירים את מרבית הסגל שהוביל אותנו להצלחות בעונה האחרונה. ניסו וגל שחקנים חשובים ביותר מקצועית וחברתית במועדון ואני שמח שהם ממשיכים איתנו", אמר כץ.

קפילוטו אמר לאחר החתימה:"אני מודה ליואב כץ ולניר קלינגר על האמון. שמח להמשיך במועדון יחד עם החברים לקבוצה והצוות הנפלאים. מקווה להמשיך בדרך שהתחלנו בעונה שעברה ולהמשיך לשמח את האוהדים".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
ניסו קפילוטו הפועל חיפה. קובי אליהו
חושבים קדימה. קפיללוטו/קובי אליהו

הבלם היה מבוקש בקבוצת ונלו ההולנדית, אך החליט לוותר על החלום לחזור לאירופה לטובת הפועל חיפה. ההצעה מההולנדים שכבר היו בארץ ונפגשו עם הבלם הייתה דומה, אך הבלם הבהיר לכץ שאם יקבל את התנאים שביקש הוא יישאר בקבוצה, דבר שבסופו של דבר קרה. קפילוטו ירוויח כ-140 אלף דולר לעונה. גם החוזה של אראל שודרג משמעותית, לאחר שחתם על אחד החוזים הנמוכים בקבוצה רגע לפני סיום חלון ההעברות בקיץ שעבר.

כזכור, גם גבריאל תמאש ודור מלול חתמו לאחרונה על חוזים חדשים וכעת תחפש הקבוצה מגן שמאלי. חן דילמוני לא יגיע בכל מקרה כמגן הבכיר בקבוצה. אם חיים מגרלשווילי יישאר, הפועל חיפה תחתים מגן זר, ואם לא דילמוני עשוי להגיע כמגן שני ואליו יצטרף מגן נוסף. כזכור, לאחרונה פרסמנו כי אחד המועמדים לתפקיד הוא מיהאי קורהוט מהפועל באר שבע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully